اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شوشتر خبر داد

سهم 88 میلیارد ریالی شوشتر از اعتبارات توسعه

خبرگزاری فارس: فرماندار شوشتر از سهم 88 میلیارد ریالی این شهرستان از اعتبارات توسعه خوزستان خبر داد و گفت: این رقم بین دستگاه‌های اجرایی توزیع شده است.

سهم 88 میلیارد ریالی شوشتر از اعتبارات توسعه

حیدر نجفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: این شهرستان امسال تاکنون از اعتبارات توسعه استان بیش از 88 میلیارد ریال سهم داشته که همه این اعتبارات در شورای برنامه‌ریزی بین دستگاه‌های اجرایی تقسیم شده است.

وی افزود: بخش قابل توجهی از این اعتبار به عمران روستایی اختصاص یافته و در تلاش هستیم تا مشکلات روستایی تا حد زیادی برطرف شود.

رئیس شورای برنامه‌ریزی شوشتر با اشاره به اعتبارات عمرانی این شهرستان در سال مالی 1391 خاطر نشان کرد: در سال‌جاری شهرستان شوشتر 280 میلیارد ریال اعتبار از محل تملک ‌دارایی‌های سرمایه‌ای و 88 میلیارد ریال از محل توسعه در اختیار دارد.

نجفی با اشاره به اینکه باید برای رفع مشکلات در بخش کشاورزی برنامه‌ریزی کنیم، تاکید کرد: باید با تخصیص اعتبار برای رفع مشکلات در بخش کشاورزی برنامه‌ریزی کنیم و به همین منظور، 16 میلیارد ریال از ردیف توسعه استان به تامین آب کشاورزی برای اراضی منطقه نورعلی و پیرگاری شهرستان شوشتر اختصاص یافته است.

فرماندار شوشتر با اشاره به اینکه برای بهسازی روستاها نیز اعتبار ویژه در نظر گرفته شده است، افزود: برای بهسازی روستاهای بخش مرکزی و شعیبیه این شهرستان 15 میلیارد ریال پیش بینی شده است.

وی خاطر نشان کرد: اجرای بهسازی روستاها و طرح هادی روستا در ارتقای سطح بهداشت و نظم‌دهی به وضعیت روستاها تاثیر فراوانی دارد و به این دلیل باید پیگیری لازم را برای این بخش انجام دهیم.

نجفی تاکید کرد: به منظور سامان‌دهی راه روستایی در شهرستان شوشتر و ساخت مجدد پل عابر پیاده منطقه عرب حسن اعتبار ویژه‌ای در نظر گرفته شده است که با اعتبارات جدید ابلاغ خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، شهرستان شوشتر 166 روستا (107 روستا در بخش مرکزی و 59 روستا در بخش شعیبیه) دارد و بیش از 35 درصد جمعیت ساکن در این شهرستان در روستاها زندگی می‌کنند.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول