اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نیشابور:

توزیع اعتبارات میقات‌الرضا(ع) بر اساس نیازسنجی‌های دقیق صورت نگرفته است

خبرگزاری فارس: فرماندار نیشابور گفت: اقدامات فنی در توزیع اعتبارات میقات‌الرضا(ع) بر اساس نیازسنجی‌های دقیق صورت نگرفته است.

توزیع اعتبارات میقات‌الرضا(ع) بر اساس نیازسنجی‌های دقیق صورت نگرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، سید‌ جلال هاشمی ظهر امروز و در جلسه میقات‌الرضا(ع) که در محل حرم امامزاده محمد محروق(ع) برگزار شد، اظهار کرد: بقاع متبرکه قدمگاه رضوی و امامزاده محروق که بیشترین زائر را دارا هستند، کمترین اعتبار عمرانی را دارند.

وی یادآور شد: قدمگاه که گاهی دو یا 3 هزار نفر زائر دارد کمتر از همه اماکن مورد توجه قرار گرفته است.

فرماندار نیشابور اضافه کرد: اختصاص اعتبار برای ایجاد مجتمع فرهنگی در محل بقعه فضل‌ابن شاذان(ع) در سفر ریاست جمهوری به نیشابور اعلام شده ولی هنوز به دست ما نرسیده است.

هاشمی خاطر نشان کرد: در مراسم بزرگداشت بین‌المللی فضل‌ابن شاذان(ع) جلسه‌ای برای عمران این محل تشکیل شد که در آن تقسیم کار و برآورد هزینه صورت گرفت.

فرماندار نیشابور یادآور شد: به محض اینکه استانداری اعتبارات لازم را اختصاص دهد ظرف دو سال عمران و تغییرات و برنامه‌های پیش‌بینی شده از جمله طراحی یک باغ و مجتمع فرهنگی، کتابخانه و جدایی این مکان از قبرستان صورت می‌گیرد.

معاون استاندار خراسان‌رضوی اضافه کرد: رقم اختصاص داده شده به ایجاد مسجد و مجموعه فرهنگی علویون در روستای فوشنجان بخش مرکزی نیشابور ناکافی است و ما برای انجام این برنامه تا حدود 10 میلیارد ریال اعتبار نیازمندیم که این یک میلیارد و 500 هزار ریال منظور شده ناکافی است.

هاشمی یادآور شد: کارهای عمرانی امامزاده محروق(ع) شروع شده که با اختصاص اعتبارات به زودی پایان می‌پذیرد و پیشنهاد داریم که کار عمرانی بی‌بی شطیطه و بانو پسندیده نیز زودتر شروع شود.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول