اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان خدابنده:

بزرگترین افتخار ایرانیان زندگی در حکومت اسلامی است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خدابنده گفت: بزرگترین افتخار ایرانیان زندگی در حکومت اسلامی است.

بزرگترین افتخار ایرانیان زندگی در حکومت اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی یوسفی ظهر امروز در جمع مسئولان شهرستان خدابنده اظهار کرد: قربان و غدیر از بزرگترین اعیاد مسلمانان هستند.

وی افزود: به علت پاکی و قداستی که عید قربان و عید غدیر دارد، روزهای بین این دو عید به نام دهه ولایت نامگذاری شده است.

فرماندار شهرستان خدابنده در ادامه با تبریک عید سعید غدیرخم و با اشاره به برخی از آیات و روایات نقل شده در زمینه این عید اضافه کرد: امامت و ولایت بزرگ‌ترین نعمت در دین مبین اسلام محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در روز عید غدیر خم یکی از بزرگترین وقایع تاریخ جهان اسلام و بلکه تاریخ جهان رخ داده است، اضافه کرد: در این روز پیامبر اکرم(ص)، حضرت علی(ع) را به عنوان جانشین خود، از سوی خدا انتخاب کرد تا هدایت‌گر مسلمانان پس از ایشان باشند.

یوسفی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی از اقدامات انجام شده توسط دشمنان در راستای ضربه‌زدن به نظام و مسلمانان افزود: دشمنان اسلام و ولایت همواره تلاش می‌کنند با ایجاد تفرقه، مردم را از ولایت جدا کنند.

وی اظهار کرد: یکی از اهداف اصلی دشمنان ایجاد تفرقه بین مردم و ولایت و رهبری است.

فرماندار شهرستان خدابنده در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر بزرگترین افتخار مردم ایران زندگی در حکومتی اسلامی است، اضافه کرد: در حال حاضر مشاهده می‌شود که نظام اسلامی با همه قدرت در حال اشاعه فرهنگ اسلامی است.

وی همچنین با اشاره به نقش مردم و مسئولان در دفاع از کیان نظام جمهوری اسلامی افزود: باید با اتحاد و همدلی از نظام جمهوری اسلامی محافظت کنیم.

یوسفی با اشاره به اینکه دهه ولایت بهترین فرصت برای فرهنگ‌سازی و تبیین جایگاه ولایت در نظام جمهوری اسلامی است، افزود: باید جشن‌های این دهه با شکوه و عظمت برگزار شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول