اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اول قوه قضائیه:

مسلمانان جهان به برکت انقلاب اسلامی هویت خود را یافتند

خبرگزاری فارس: معاون اول قوه قضائیه گفت: مردم کشورهای اسلامی همچون مصر، تونس، لیبی و بحرین به برکت انقلاب اسلامی ایران هویت و راه صحیح خود را یافته و با الگوگیری از این نظام الهی حاکمان مستبد را یکی پس از دیگری نابود می‌کنند.

مسلمانان جهان به برکت انقلاب اسلامی هویت خود را یافتند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی بعدازظهر امروز در تجمع اعتراض‌آمیز اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان در هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) که در مسجد جامع سنندج برگزار شد، اظهار کرد: اهانت به دین و ارزش‌های اسلامی، اسلام‌هراسی و ساختن فیلم و سریال علیه ارزش‌های اسلام، نوشتن کتاب‌های اهانت‌آمیز و ایجاد اختلاف بین مسلمانان از جمله سیاست‌های راهبردی نظام سلطه است.

به گفته وی، ایجاد گروه‌های تروریستی در کشورهای مسلمان و تقویت این گروه‌ها در کنار اشغال نظامی کشورهای مسلمان نیز از دیگر سیاست‌ها راهبردی دشمنان دین مبین اسلام برای جلوگیری از توسعه این دین الهی است.

معاون اول قوه قضائیه خاطرنشان کرد: بصیرت، شناخت مسلمانان از اهداف و توطئه‌های شوم دشمنان و بیداری‌ اسلامی از مهم‌ترین عوامل خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان و استکبار جهانی است.

حجت‌الاسلام رئیسی با بیان اینکه اعلام انزجار به اهانت‌های دشمنان به پیامبر اکرم(ص) وظیفه‌ دینی و شرعی هر انسان مسلمان و آزاده‌ای است، بیان داشت: اجتماع و اعلام نفرت مسلمانان از این اقدام دشمنان در کنار انجام وظیفه‌ دینی موجب ترس و هراس در دل دشمنان می‌شود.

به گفته وی، صف‌های به هم پیوسته مسلمانان در سراسر کشور در برابر این اقدام اهانت‌آمیز، به دشمنان نشان می‌دهد که صف مسلمان‌ها از آنها جداست.

معاون اول قوه قضائیه اضافه کرد: دشمنان با اهانت به مقدسات و ارزش‌های مسلمانان به دنبال حساسیت‌سنجی و آگاهی از میزان پایبندی مسلمان‌ها نسبت به ارزش‌ها و اعتقاداتشان هستند.

معاون اول قوه قضائیه خاطرنشان کرد: اگر زمانی که کاریکاتوریست دانمارکی، کشیش آمریکایی و سلمان رشدی مرتد اقدام به اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) کردند به اشدّ مجازات می‌رسیدند بدون شک بار دیگر شاهد اینگونه اقدامات ناپسند و دور از انسانیت از سوی دشمنان اسلام نبودیم.

*اهانت به پیامبر اکرم اهانت به همه پیامبران است

حجت‌الاسلام رئیسی اهانت به پیامبر اکرم را اهانت به همه پیامبران الهی و تمام انسان‌ها دانست و افزود: با توجه به اینکه انسان‌ها در پرتو ارتباط با وحی و هدایت پیامبران به درجات آگاهی و تعالی دست یافته‌اند، لذا توهین به خاتم پیامبران اهانت به تمامی انسان‌هاست.

حجت‌الاسلام رئیسی ادامه داد: مردم کشورهای اسلامی همچون مصر، تونس، لیبی و بحرین به برکت انقلاب اسلامی ایران هویت و راه صحیح خود را یافته و با الگوگیری از این نظام الهی حاکمان مستبد را یکی پس از دیگری نابود می‌کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خیزش و بیداری اسلامی در کشورهای مختلف دنیا با سه هدف نفی حکومت‌های وابسته به غرب، حاکم کردن قرآن و آموخته‌های پیامبر اسلام و قطع دست استکبار جهانی به ویژه آمریکا و اسرائیل از کشورشان صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/و10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول