اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرکرد خبر داد

برگزاری یادواره نخستین شهید انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان شهرکرد از برگزاری یادواره نخستین شهید انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری در سال جاری خبر داد.

برگزاری یادواره نخستین شهید انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری

مراد کاظمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: شهدا و ایثارگران از ارزش و جایگاه والایی در جامعه برخوردار هستند و ما هرچه داریم از این بزرگان است.

وی در ادامه بر ضرورت بزرگداشت مقام والای شهیدان و رزمندگان تاکید کرد و گفت: برگزاری یادواره شهدا و ایثارگران می‌تواند به عنوان یکی از بهترین راهکارهای گرامی‌داشت مقام این بزرگان نقش مهمی ایفا کند.

کاظمی تصریح کرد: بر همین اساس یادواره شهید سیدعباس صالحی نخستین شهید انقلاب اسلامی در استان آذرماه سال جاری برگزار می‌شود.

فرماندار شهرستان شهرکرد با بیان اینکه بیش از نیمی از شهدای این استان متعلق به این شهرستان است، تصریح کرد: رزمندگان شهرستان شهرکرد در جبهه‌های حق علیه باطل حماسه‌های بزرگی را خلق کردند و با رشادت‌های خود در پیروزی کشور نقش مهمی داشتند.

کاظمی در ادامه از برگزاری یادواره شهدای شهرستان شهرکرد خبر داد و گفت: این یادواره مقدمه‌ای برای برگزاری کنگره شهدای استان است و در دوم اسفندماه سال جاری برگزار می‎شود.

وی افزود: برگزاری یادواره شهدا در ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت از عمق و اثرگذاری بالایی برخوردار است که بر همین اساس برگزاری این یادواره می‌تواند اشاعه‌گر این فرهنگ در میان مردم به ویژه نسل جوان باشد.

فرماندار شهرستان شهرکرد خاطرنشان کرد: تکریم شهدا برای نسل جوان به منظور چراغ راه و به منزله سرلوحه زندگی در همه عرصه‌های زندگی لازم و ضروری است.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول