اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه استان اصفهان:

رفع 90 نقطه حادثه‌خیز برون استانی نیازمند اعتبار است

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: سال گذشته در استان اصفهان بیش از 170 نقطه حادثه‌خیز شناسایی و 70 نقطه ایمن و 90 نقطه حادثه‌خیز هنوز رفع نشده و منتظر تأمین اعتبار لازم است.

رفع 90 نقطه حادثه‌خیز برون استانی نیازمند اعتبار است

علی نیکبخت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه شناسایی و اصلاح نقاط حادثه‌خیز در کاهش تصادفات موثر است، اظهار کرد: اصلاح نقاط حادثه‌خیز از جمله اقدامات پر هزینه در حوزه پلیس راه است.

وی با بیان اینکه برخی از جاده‌های استان هنوز یک طرفه است، افزود: دوبانده شدن و احداث راه‌های جدید می‌تواند بسیاری از حادثه‌های تصادف را کاهش دهد.

رئیس پلیس راه استان اصفهان تصریح کرد: بیش از 170 نقطه حادثه‌خیز در راه‌های برون استانی و مواصلاتی بین استان‌ها و نیز راه‌های روستایی در اصفهان شناسایی شده که از 80 نقطه آن ایمن و رفع حادثه شده است.

وی ادامه داد: پلیس راه استان پس از شناسایی و اعلام نقاط پر حادثه استان آن را به اداره راه و ترابری گزارش و این مرکز اقدام به رفع آن می‌کند.

نیکبخت با بیان اینکه 90 نقطه حادثه‌خیز راه‌های برون استانی اصفهان هنوز رفع نشده است، گفت: با تأمین اعتبار لازم نقاط حادثه‌خیز را در اولویت قرار می‌دهیم.

وی همچنین از جمله اقدامات دیگر در زمینه رفع نقاط حادثه‌خیز جاده‌های برون استانی را اصلاح روکش آسفالت و نیز احداث پل و زیرگذر با نصب علائم هشداردهنده برشمرد و افزود: در راستای کاهش حوادث جاده‌ای قوانین راهنمایی و رانندگی در جاده‌ها جدی گرفته می‌شود.

رئیس پلیس راه استان همچنین از نصب دوربین‌های کنترل سرعت در جاده‌های استان خبر داد و گفت: هر چند جاده شیراز، اصفهان و تهران اصفهان مجهز به دوربین است، اما درصدد هستیم جاده‌های اصلی استان را مجهز به دوربین کنترل سرعت کنیم.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول