اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پلیس راه شرق استان تهران خبر داد

فعالیت 66 اکیپ پلیس راه در شرق تهران تا پایان تعطیلات

خبرگزاری فارس: فرمانده پلیس راه شرق استان تهران از فعالیت مستمر و شبانه‏روزی 66 اکیپ پلیس راه این حوزه تا پایان تعطیلات خبر داد.

فعالیت 66 اکیپ پلیس راه در شرق تهران تا پایان تعطیلات

مهران کرانیان امروز در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: این اکیپ‏ها در روزهای پیش از آغاز تعطیلات سازماندهی شده‏اند.

وی ادامه داد: این تعداد تیم منسجم در محورهای مهمی نظیر هراز، دماوند-فیروزکوه و فیروزکوه ـ قائم‏شهر ارائه خدمات به مردم را تا پایان تعطیلات ادامه می‏دهند.

کرانیان اضافه کرد: هدف ماموران خدوم و زحمت‏کش عضو این 66 اکیپ پلیس راه شرق استان تهران ایجاد انضباط ترافیکی در محورهای اصلی منتهی به نوار شمالی کشور است.

فرمانده پلیس راه شرق استان تهران افزود: بدون شک ماموران پلیس راه با همه توان خود از تخلفات معدود قانون‏گریزان حاضر در جاده برای حفظ جان جمع کثیری از هموطنان قانون‏مدار، نخواهند گذشت.

وی ادامه داد: برخورد بدون اغماض شعاری نهادینه شده در فرماندهی‏های چهارگانه پلیس راه شرق استان تهران است.

*بهبود فرهنگ ترافیکی در جامعه

فرمانده پلیس راه شرق استان تهران از بهبود فرهنگ ترافیکی مردم سخن به میان آورد و گفت: کاهش تخلفات رانندگی و آمار تصادفات خود نمونه بارزی از بهبود فرهنگ ترافیکی مردم است.

کرانیان تصریح کرد: از این رو و در حال حاضر بیشترین توان پلیس راه در جاده‏های کشور بر تخلفات حادثه‏ساز متمرکز شده است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر تعداد معدودی از افراد دست به چنین تخلفاتی می‏زنند و سایر اقشار جامعه به درستی قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت می‏کنند.

فرمانده پلیس راه شرق استان تهران افزود: برخورد جدی، قاطع و بدون اغماض با این افراد قانون‏گریز به نوعی خدمات‏رسانی به سایر هموطنان شمرده می‏شود.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول