اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مرحله دوم طرح سفرهای تابستانی

ظرفیت پلیس راه خراسان‌شمالی به 2 برابر افزایش یافت

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی خراسان‌شمالی گفت: ظرفیت پلیس راه این استان به منظور کنترل و روان شدن ترافیک در محورهای ارتباطی خراسان‌شمالی به دو برابر معمول افزایش یافته است.

ظرفیت پلیس راه خراسان‌شمالی به 2 برابر افزایش یافت

صفوه‌الله‌امام‌وردی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با بیان اینکه ترافیک در محورهای خراسان‌شمالی روان است، تصریح کرد: با افزایش نیروهای کمکی به ویژه در مسیر بجنورد ـ جنگل گلستان تلاش شده تا سفری توأم با آرامش و ایمن برای زائران و مسافران فراهم شود.

وی در عین حال عرض کم این محور ارتباطی و بی‌توجهی برخی از رانندگان به مقررات راهنمایی و رانندگی، به عنوان یکی از

پرترددترین محورهای ارتباطی کشور را در بروز سوانح رانندگی برشمرد.

محمدی تصریح کرد: بر اساس آمار حدود 70 درصد تصادفات منجر به فوت در این محور روی می‌دهد از این رو لازم است تا هم‌وطنان در سفرهای تابستانی از این مسیر به قوانین راهنمایی و رانندگی و همچنین رانندگی با سرعت مطمئنه توجه کنند.

وی همچنین به اقدامات انتظامی برای تأمین امنیت اطراق‌گاه‌های مسافران اشاره کرد و افزود: گشت‌های منظم و ایستگاه‌های پلیس در اطراق‌گاه‌ها به ویژه بوستان‌های ملی بش قارداش و باباامان فعال است.

فرمانده انتظامی خراسان‌شمالی تصریح کرد: خوشبختانه امسال به لحاظ کنترل جرائم، هیچ‌گونه مشکلی برای زائران و مسافران عبوری از خراسان‌شمالی درحوزه انتظامی و امنیتی روی نداده است.

وی همچنین احداث تقاطع غیر همسطح در چهارراه شهدا و بروز مشکلات ترافیکی را برشمرد و گفت: ما نسبت به این چهارراه خیلی موافق با تغییرات چه به لحاظ ساخت پل غیر همسطح و چه سایر طرح‌ها نداشته و بر این اعتقاد بوده که باید ساخت کنار گذر شمالی تسریع و برای استفاده مسافران آماده می‌شد.

محمدی خاطرنشان کرد: اجرای طرح‌هایی نظیر تقاطع غیر همسطح در چهارراه شهدا باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا کمترین مشکل برای زائران و مسافران به وجود نیاید.

وی اظهار کرد: اکنون به خاطر اجرای این پروژه، مسافران برای گذر به سمت مشهد با مشکلات مواجه بوده و لازم است تا این طرح سریع‌تر اجرا و مسیر برای تردد خودروهای عبوری آزاد شود.

خراسان‌شمالی در مسیر پایتخت معنوی کشور مشهد مقدس و شمال قرار دارد.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول