اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی طوماری

مردم ریگان خواستار بازگشت پلیس راه شدند

خبرگزاری فارس: مردم شهرستان ریگان در طوماری خواستار بازگشت پلیس راه به این شهرستان شدند.

مردم ریگان خواستار بازگشت پلیس راه شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، شوراهای اسلامی و مردم شهرستان ریگان در طوماری به فرمانده نیروی انتظامی و فرمانده پلیس راه کشور خواستار بازگشت پلیس راه به شهرستان ریگان شدند.

در این طومار آمده است: ما امضاکنندگان جمعی از اهالی شهید پرور و همیشه در صحنه شهرستان ریگان به نمایندگی از جمعیت 90 هزار نفری این خطه از مملکت اسلامی به استحضار می‌رسانیم شهرستان ریگان یکی از شهرستان‌های استان کرمان در جنوب شرق ایران و در فاصله 300 کیلومتری جنوب استان کرمان با 9 هزار کیلومتر مربع وسعت و 306 پارچه آبادی هستیم که تلاش‌های خوبی توسط دولت در این شهرستان صورت گرفته است.

در بخش دیگری از این طومار آمده است: امروز به خود می‌بالیم که به گفته رهبر معظم انقلاب نیروی انتظامی محبوب مقتدر و خدمتگزار مردم است که از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر اولویت مهم ایجاد امنیت و آسایش برای ایرانیان سرافراز است و این موضوع نیز در دورترین نقطه جغرافیایی استان کرمان که حد فاصل بین دو استان سیستان و بلوچستان و کرمان بوده و شاه‌راه و محل گذر جاده ابریشم و شهری قدیمی و تاریخی که هم‌اکنون نیز به دلیل گذر جاده بین‌المللی و ترانزیتی کرمان چابهار از پرترددترین و شلوغ‌ترین جاده‌های کشورمان است، به چشم می‌خورد.

مردم ریگان در این درخواست آورده‌اند: اما به دلیل عدم استقرار پلیس راه در این مسیر که به نوعی مرکز ثقل و محور بین شهرستان‌های جدیدالارتقای جنوب شرق شامل نرماشیر، فهرج و بم بوده، هر روز شاهد تصادفات و تخلفات راهنمایی و رانندگی و به تبع آن ایجاد آسیب‌های جسمی و منجر به فوت افراد هستیم.

در ادامه تصریح شده است: پس از پیگیری‌های فراوان توسط مسئولان و واگذاری ساختمان و زیرساخت‌ها و تصویب شورای تأمین در راه‌اندازی پلیس راه ریگان -ایرانشهر این موضوع به دلایل نامشخصی به شهرستان فهرج که طول مسیر آن قریب به هشت کیلومتر است، انتقال و جابه‌جا شد لذا خواسته به حق اهالی این است که در اسرع وقت زمینه بازگشت این مهم یعنی راه‌اندازی پلیس راه ریگان - ایرانشهر فراهم تا شاهد تصادفات ناگوار در مسیر پرتردد این جاده بین‌المللی نباشیم.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول