اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل صبای قم:

کادر فنی صبا انگیزه لازم را به بازیکنان می‌دهد/ با تمام توان از تیم حمایت می‌کنیم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه صبای قم گفت: تیم فوتبال صبا شیب مثبتی به سمت و سوی پیشرفت گرفته است، بنابراین با تمام توان از تیم حمایت می‌کنیم.

کادر فنی صبا انگیزه لازم را به بازیکنان می‌دهد/ با تمام توان از تیم حمایت می‌کنیم

محسن رمضان‌بیگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: سه هفته است که در لیگ برتر بازی‌های خوبی از تیم فوتبال صبای قم شاهد هستیم و این به خاطر اعتماد به نفسی است که مرفاوی به بازیکنان داده است.

وی ادامه داد: باور و اعتماد به نفس بسیار خوبی توسط این مربی جوان و باانگیزه به تیم ما القاء شده است و انرژی مثبتی را در تیم می‌بینم به طوری که تغییرات در تیم صبای قم به خوبی و در مسیر مثبت قابل احساس است و این مهم می‌تواند خیلی زود به موفقیت‌های بیشتر صبای قم بینجامد.

مدیرعامل باشگاه صبای قم اضافه کرد: مرفاوی در تمرینات و بهبود روند آماده‌سازی تیم در کنار سایر همکارانش لحظه‌ای از تلاش دست‌بردار نیست و این نوید روزهای پرقدرت صبا در لیگ برتر را می‌دهد.

وی ادامه داد: اینها همان شاخص‌هایی است که ما از آغاز لیگ در یک کادر فنی قوی به دنبال آن بودیم و خوشحالم که گذر زمان این مهم را در تیم صبای قم محقق کرد.

وی یادآور شد: تیم ما شیب مثبتی به سمت و سوی پیشرفت گرفته است و رویکرد مجموعه ما نسبت به آینده، ادامه روند موفقیت‌آمیز تیم همانند فصل گذشته و شبیه به آغاز لیگ دوازدهم است بنابراین با تمام توان از تیم حمایت می‌کنیم.

رمضان‌بیگی تصریح کرد: ارتباط بین کادر مدیریت و کادر فنی تیم صبای قم مانند دوست و برادر است ولی هر کدام از ما می‌دانیم که باید در محدوده اختیارات خود فعالیت کرده و در کار یکدیگر دخالت نکنیم و دقیقاً این همان نکته مهمی است که بین تک تک اعضای تیم احترام به وجود آورده است.

وی در ادامه به نیازهای صبای قم برای داشتن یک تیم مدعی در ادامه بازی‌های لیگ برتر فوتبال اشاره کرد و بیان داشت: ما بعد از بازی حساس هفته چهاردهم که روز چهارشنبه 10 آبان ماه برابر فولاد خوزستان در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود یک استراحت 18 روزه داریم و کادر فنی قصد دارد از این فرصت برای بهبود آماده‌سازی تیم استفاده مفید داشته باشد.

تیم فوتبال صبای قم با کسب پنجمین پیروزی این فصل خود در دیدار جمعه شب با آلومینیوم هرمزگان 19 امتیازی شد و با یک پله صعود در لیگ به اوضاع خود در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال سر و سامان داد.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول