اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از سقوط به رتبه نهم جدول

تمرینات صبای قم 3 روز تعطیل شد

خبرگزاری فارس: تمرینات تیم فوتبال صبای قم در آستانه تعطیلات لیگ برتر فوتبال تا روز چهاردهم مهر ماه تعطیل شد.

تمرینات صبای قم 3 روز تعطیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی تیم فوتبال صبای قم در آستانه تعطیلات لیگ برتر فوتبال و بعد از پایان دیدارهای هفته یازدهم دور رفت لیگ دوازدهم فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس به مدت سه روز تعطیل شد.

صبایی‌ها همان‌گونه که از قبل برنامه‌ریزی کرده بودند و به دنبال کسب آمادگی لازم برای حضور در ادامه بازی‌های لیگ برتر هستند، تمرینات خود را برای حضور موفق در دیدارهای باقی مانده خود از روز جمعه این هفته پیگیری می‌کنند.

عبدالصمد مرفاوی به دنبال شکست در دیدار هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر استقلال تهران، تیمش را به استراحت سه روزه فرستاد تا صبایی‌ها دور جدید تمرینات خود را از روز جمعه این هفته با روحیه‌ای مناسب آغاز کنند.

از سوی دیگر با هماهنگی صورت گرفته از سوی کادر فنی تیم فوتبال صبای قم، با توجه به اعلام زمان جدید برگزاری بازی صبای قم و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در هفته دوازدهم مسابقات دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، صبایی‌ها بعد از این استراحت از روز چهاردهم مهر ماه دور جدید تمرینات خود را آغاز می‌کنند.

دیدار حساس تیم‌های فوتبال صبای قم و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان روز جمعه بیست و هشتم مهر ماه در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار خواهد شد و بازیکنان صبای قم قصد دارند با کسب سه امتیاز این دیدار بار دیگر به مکان‌های بالای جدول بازگردند.

تیم فوتبال صبای قم در حال حاضر از 11 بازی با کسب 15 امتیاز در مکان پنجم قرار دارد در حالی که هم‌اکنون تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با کسب 20 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های نفت تهران، فجر شهید سپاسی شیراز و استقلال تهران نیز در رده‌های اول تا چهارم جای دارند.

صبای قم از 11 بازی خود تا پیش از مصاف با فولاد مبارکه سپاهان اصفهان چهار پیروزی، سه تساوی و چهار باخت در کارنامه دارد و بعد از هفته نهم لیگ برتر به دنبال کنار گذاشتن یحیی گل‌محمدی، عبدالصمد مرفاوی را در رأس کادر فنی خود قرار داده است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول