اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت هندبال استان قم:

صبای قم به لیگ برتر هندبال کشور صعود می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت هندبال استان قم گفت: تیم هندبال صبای قم با تعامل نزدیک این هیئت، باشگاه صبا و اداره کل ورزش و جوانان استان قم جواز صعود به مسابقات لیگ برتر را کسب می‌کند.

صبای قم به لیگ برتر هندبال کشور صعود می‌کند

سیدعلیرضا طباطبایی امروز در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور در دو گروه مرحله مقدماتی به رقابت می پردازند تا در نهایت از بین آنها تیم‌های صعودکننده به لیگ برتر مشخص شوند.

وی ادامه داد: نماینده هندبال قم نیز در تلاش برای کسب جواز صعود به مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور آمادگی بسیار خوبی کسب کرده است و با روحیه و انگیزه بسیار بالایی که نفرات تیم و کادر فنی برای آماده‌سازی تیم دارند موفقیت‌آمیز عمل خواهند کرد.

رئیس هیئت هندبال استان قم افزود: تیم هندبال مردان صبای قم در رقابت انتخابی لیگ دسته اول کشور قطعا خواهد توانست تیم‌های فولاد نوین اهواز، هیئت اردبیل، هیئت آمل، شیرین فراز غرب و تفت یزد را از پیش رو برداشته و جواز حضور در رقابت‌های مرحله نهایی لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور را کسب کند.

وی تصریح کرد: این تیم بازیکنان بسیار خوبی در ترکیب خود دارد و نکته مهم این است که زیر نظر کادر فنی با انگیزه و پرتلاش خود تمرینات خوبی را نیز برگزار می‌کند تا از هر نظر آماده مصاف با حریفان قدر خود در این مسابقات شود.

طباطبایی با بیان اینکه حمایت کامل از این تیم و انجام تمرینات منظم منجر به افزایش میزان آمادگی بازیکنان این تیم شده است تا قم یکی از سال‌های موفق خود در لیگ دسته اول هندبال کشور را سپری کند ابراز داشت: به هر حال اگر می‌خواهیم قم در لیگ برتر هندبال دارای نماینده باشد، مسئولان باید حمایت بیشتری از نماینده قم در لیگ دسته اول هندبال داشته باشند.

وی ابراز کرد: امسال حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان و باشگاه صبای قم در کنار تلاش‌هایی که هیئت هندبال انجام می‌دهد، موجب شده است تا نسبت به موفقیت تیم در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور دلگرم‌تر از سال‌های قبل باشیم.

رئیس هیئت هندبال استان قم افزود: در فصل قبل لیگ بازیکنان فهیم و توانمند تیم هندبال مردان مهتاب قم یکدل و مصمم خود را آماده شرکت در مسابقات مرحله نهایی لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور کرده‌ بودند اما در سال جاری با نام صبای قم قوی‌تری از گذشته راهی لیگ دسته اول هندبال کشور خواهد شد.

وی عنوان داشت: امسال بیشتر قصد داریم تمرکز خود را روی سازندگی از رده‌های سنی پایه و برگزاری مسابقات رده‌های سنی در سطح استان معطوف کنیم تا هندبال همچنان مسیر رو به پیشرفت خود را ادامه دهد.

طباطبایی ابراز کرد: در حال حاضر در قم چهره‌های مستعد و آینده‌دار هندبال در رده‌های سنی مختلف فعالیت می‌کنند که برنامه‌های مناسبی برای کسب آمادگی بیشتر به منظور حضور موفق در مسابقات مختلف سال جاری در نظر خواهیم گرفت.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول