اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور

دبیری در میهمانی صبای قم گلباران شد / صبا به صدر جدول رفت

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال صبای قم در پرگل‌ترین دیدار هفته نهم لیگ برتر فوتسال میهمان خود تیم فوتسال دبیری تبریز را با هفت گل شکست داد.

دبیری در میهمانی صبای قم گلباران شد / صبا به صدر جدول رفت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم نهمین هفته از دور رفت چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور پنجشنبه شب با انجام یک مسابقه آغاز شد و طی آن در دیداری پرگل و جذاب و تماشایی هفته تیم صبای قم در خانه از سد تیم دبیری تبریز گذشت.

دیدار تیم‌های فوتسال صبای قم و دبیری تبریز در حضور نزدیک به بیش از دو هزار تماشاگر در سالن ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد و طی آن صبا در دیداری جذاب و تماشایی با نتیجه جالب توجه هفت بر یک میهمان خود را در هم کوبید.

در این دیدار که در حضور رئیس و اعضای هیئت مدیره باشگاه صبای قم یعنی سیدرضا دهناد، محسن رمضان‌بیگی، حجت‌الاسلام والمسلمین انصاری و عباس جهان‌بینی برگزار شد، صبای قم با درخششی خیره‌کننده موفق به کسب سه امتیاز شد.

زننده گل اول صبای قم علیرضا وفایی بود که در دقیقه 10 برای صبا گلزنی کرد و تیم میهمان را بعد از 10 دقیقه تحمل فشارهای صبا تسلیم کرد تا اینکه چند دقیقه بعد میثم ایلانلو موفق به گلزنی شد و بدین ترتیب صبای قم نیمه نخست را با برتری دو بر صفر به سود خود به پایان رساند. در این نیمه دبیری تبریز هم با استفاده از اشتباهات بازیکنان صبا در کارهای دفاعی می‌توانست به گل برسد که این اتفاق با هوشیاری محمد دهقان سنگربان صبای قم رخ نداد.

این پایان کار نبود و در نیمه دوم این تیم صبای قم بود که پنج بار دیگر دروازه تیم فوتسال دبیری تبریز را باز کرد و این گل‌ها توسط علیرضا، میثم ایلانلو، محمد کرمانی، محمد حسین کوهستانی و محسن حسن‌زاده وارد دروازه تیم دبیری تبریز شد.

شاگردان قدرت‌الله باقری که پیش از این در دیدار با شهرداری تبریز، شهرداری ساوه، لبنیات ارژن فارس، میثاق تهران و راه ساری در هفته‌های اول تا هفتم لیگ برتر نیز به برتری رسیده بودند، در حضور تماشاگران خودی با کسب سه امتیاز از چهارمین بازی خانگی خود 19 امتیازی شدند و بدین ترتیب خود را به مکان صدر جدول رده‌بندی رساندند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول