اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شاگردان مقابل استاد سابق

صبای قم میزبان شاگردان غیاثی شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال صبای قم در حساس‌ترین دیدار هفته نهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور میزبان شاگردان سرمربی سابق خود در تیم دبیری تبریز شد.

صبای قم میزبان شاگردان غیاثی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم نهمین هفته رقابت‌های دور رفت لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور آخرین هفته‌ای است که تیم‌های لیگ برتری پیش از جام جهانی 2012 فوتسال جهان برابر یکدیگر به میدان می‌روند و پس از آن باید بازیکنان خود را در اختیار تیم ملی قرار بدهند.

رقابت‌های جام جهانی 2012 فوتسال جهان از دهه اول آبان ماه آغاز می‌شود و طی آن تیم ملی فوتسال کشورمان قرار است با ترکیبی از بهترین‌های فوتسال ایران که در حال حاضر تعداد زیادی از آنها هم‌اکنون عضو تیم‌های صبای قم و دبیری تبریز هستند، برابر تیم‌های مطرح دنیا به میدان برود.

بر اساس برنامه‌ریزی کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال، دیدارهای هفته نهم لیگ برتر فوتسال کشور از عصر روز پنجشنبه با تک بازی بین تیم‌های صبای قم و دبیری تبریز آغاز می‌شود و طی آن مدعیان قهرمانی از ساعت 16 عصر سیزدهم مهر ماه در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برابر یکدیگر قرار می‌گیرند.

صبای قم در حال حاضر با قدرت‌الله باقری و ستاره‌هایی همچون علی‌اصغر حسن‌زاده، علیرضا وفایی، محمد حسین کوهستانی و ابوالقاسم اروجی یکی از بهترین تیم‌های لیگ چهاردهم است در حالی که دبیری تبریز هم با ریخت و پاش‌های مالی توانسته است جمعی از بهترین‌های فوتسال کشورمان را به خود بگیرد و تیمی را که فصل قبل در چنین هفته‌هایی ضعیف‌ترین تیم لیگ برتر بود به یک مدعی تبدیل کند.

این دیدار در حالی برگزار می‌شود که تیم فوتسال صبای قم در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال در دیداری حساس مقابل میثاق تهران به برتری دست یافت و با جا گذاشتن برخی از مدعیان به یک قدمی صدر جدول رده‌بندی رسید.

هشتمین هفته از دور رفت مسابقات چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی به پایان رسید که نتایج تمامی بازی‌ها به نفع صبای قم رقم خورد و صبا با کسب برتری دو بر یک مقابل میثاق تهران فاصله خود با صدرنشین را کاهش داد.

صبای قم هم‌اکنون از هفت بازی خود 16 امتیازی است و بعد از تیم 17 امتیازی حفاری اهواز که هشت بازی انجام داده است، روند صعودی خود را حفظ کرده و بدین ترتیب در مکان دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال جای دارد.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول