اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن قمی تیم فوتسال دبیری:

شایسته باخت سنگین مقابل صبای قم نبودیم

خبرگزاری فارس: بازیکن قمی تیم فوتسال دبیری تبریز گفت: ما پیش از این در خارج از خانه هرگز نباخته بودیم و شایسته شکست سنگین مقابل صبای قم نبودیم.

شایسته باخت سنگین مقابل صبای قم نبودیم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در حالی که سید وحید غیاثی بازیکن قمی تیم فوتسال دبیری تبریز به دلیل مصدومیت بازی حساس تیمش در مقابل صبای قم را از دست داد و از جایگاه بازی را تماشا می‌کرد بعد از بازی در جمع خبرنگاران حضور یافت و در خصوص این بازی اظهار کرد: طبیعی است که چون هفت گل در این دیدار خوردیم هم بازی و هم نتیجه آن برای ما به هیچ عنوان رضایت‌بخش نیست.

وی ادامه داد: ما در نیمه نخست تقریبا آنچه که برای اجرا در زمین مسابقه پیش‌بینی کرده بودیم، انجام دادیم و حتی چند موقعیت گل داشتیم که دفاع و سنگربان صبا آنها را مهار کردند، اما در ادامه بازی در جدال با فوتسال سرعتی صبا اشتباهاتی از تیم ما سر زد که منجر به این شکست شد.

کاپیتان فصل گذشته صبای قم و بازیکن دبیری تبریز در لیگ چهاردهم افزود: در مجموع باید اعتراف کنم برابر تیم صبای قم نمایش دور از انتظاری داشتیم و در روزی که حتی نیمی از توان بازی‌های گذشته را ارائه نکردیم نتیجه را واگذار کردیم.

غیاثی که به علت مصدومیت در این دیدار به میدان نرفت یادآور شد: در نیمه دوم اشتباهات بسیار بدی انجام دادیم و مشکلاتی که در کارهای دفاعی دیدارهای قبلی داشتیم و منجر به تساوی ما در مقابل تیم‌های فوتسال شهرداری ساوه و صنایع گیتی پسند اصفهان شد در این دیدار به ما ضربه زد.

وی که فصل قبل پیراهن صبای قم را بر تن می‌کرد در خصوص عملکرد صبای قم در این دیدار بیان داشت: بازیکنان صبا همه همشهری‌های من هستند و به خوبی آنها را شناخته و با تک تک آنها دوست هستم، ما فصل قبل با این تیم پدیده لیگ برتر شدیم و می‌دانستم که کار بسیار سختی داریم چرا که صبا فوتسال را به خوبی در زمین مسابقه اجرا می‌کند.

تیم فوتسال دبیری تبریز که در دو دیدار قبلی خود یک بار در خانه برابر گیتی پسند اصفهان و یک بار هم در خارج از خانه مقابل شهرداری ساوه تن به تساوی داده بود، با قبول سومین باخت این فصل برابر تیم فوتسال صبای قم همچنان با کسب 14 امتیاز از 9 مسابقه در مکان ششم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتسال باقی ماند در حالی که صبای قم با برتری مقابل این تیم با 19 امتیاز صدرنشین لیگ برتر شد.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول