اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آقای گل لیگ برتر فوتسال در گفت‌وگو با فارس:

صبای قم برابر میثاق با قدرت به میدان می‌رود

خبرگزاری فارس: کاپیتان تیم فوتسال صبای قم و بهترین گلزن لیگ برتر فوتسال گفت: همان‌گونه که مقابل شهرداری ساوه بازی کردیم، برابر سایر تیم‌های لیگ برتر و حریف امروز یعنی میثاق تهران با قدرت به میدان می‌رویم.

صبای قم برابر میثاق با قدرت به میدان می‌رود

علی‌اصغر حسن‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: در دیدار هفته هشتم برابر تیم فوتسال میثاق تهران که در خانه حریف برگزار می‌شود، نشان خواهیم داد صبا می‌تواند تیمی مدعی در لیگ چهاردهم باشد.

وی با اشاره به آخرین وضعیت تیم فوتسال صبای قم در آستانه بازی مقابل میثاق تهران ادامه داد: خوشبختانه شرایط تیم و بازیکنان خوب است و همگی آماده برگزاری بازی مقابل میثاق هستیم.

کاپیتان تیم فوتسال صبای قم اظهار داشت: پیروزی در بازی مقابل تیم شهرداری ساوه موجب شده است تا بازیکنان ما شکست هفته سوم برابر فرش آراء و تساوی برابر گیتی پسند را فراموش کرده و از نظر روحی کاملاً آماده برگزاری بازی این هفته با میثاق تهران باشند.

وی در خصوص حریف تیمش در بازی امروز جمعه تاکید کرد: بعد از بازی با شهرداری ساوه و بررسی فیلم بازی‌های تیم میثاق تهران، کادر فنی تیم صبا به خوبی این تیم را کاملاً آنالیز کرده‌اند تا با بررسی نقاط ضعف و قوت این تیم، با شناختی کامل به میدان برویم.

حسن‌زاده با اشاره به اینکه صبای قم هم از نظر بازیکن و هم از نظر کادر فنی قوی شده است، تصریح کرد: چینش بسیار خوبی از نظر بازیکن در صبای قم انجام شده است و با اینکه در هفته‌های آغازین لیگ چهاردهم قرار داریم، بازیکنان به هماهنگی کامل رسیده‌اند، از این رو امیدوارم با کسب هماهنگی بیشتر حتی بهتر از بازی‌ که مقابل شهرداری ساوه و شش دیدار قبل ارائه کردیم، به مصاف سایر حریفان برویم.

وی با اشاره به آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتسال صبای قم بیان داشت: محسن حسن‌زاده به دلیل محرومیت قطعاً به بازی امروز جمعه نمی‌رسد و از همین جا لحظه‌شماری می‌کنیم که در بازی بعد در ترکیب قرار بگیرد و به تیم ما کمک کند زیرا بازیکن بزرگ و با تجربه‌ای است که حضورش در میدان برای سایرین روحیه‌بخش است.

کاپیتان تیم فوتسال صبای قم در خصوص گل‌زنی خود در دیدار هفته گذشته برابر تیم شهرداری ساوه اظهار کرد: این گل‌ها حاصل یک کار گروهی بود، مهم برای من موفقیت صبا است.

علی‌اصغر حسن‌زاده ستاره ملی‌پوش صبای قم که در غیاب برادر محروم خود یعنی محسن حسن‌زاده این روزها کاپیتان تیم صبای قم است در دیدار با شهرداری ساوه که دوشنبه این هفته در سالن فجر ساوه برگزار شد، موفق به زدن سه گل شد و به صدر جدول گل‌زنان لیگ برتر فوتسال رفت.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول