اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال

صبای قم با دست خالی صدرنشین را بدرقه می‌کند

خبرگزاری فارس: تیم‌ فوتبال صبای قم در دیداری حساس از هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال تلاش می‌کند برای بهبود جایگاه خود در جدول، تیم صدرنشین سپاهان اصفهان را با دست خالی بدرقه کند.

صبای قم با دست خالی صدرنشین را بدرقه می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم دوازدهمین هفته از دور رفت دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از جمعه این هفته آغاز می‌شود و طی آن 18 تیم حاضر در لیگ، در سه روز 9 دیدار حساس برگزار می‌کنند که یکی از این دیدارها مصاف صبای قم با سپاهان اصفهان محسوب می‌شود. 

طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ فدراسیون فوتبال تیم‌های صبای قم و سپاهان اصفهان از ساعت 16 و 50 دقیقه عصر جمعه بیست و هشتم مهر ماه در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام قم برابر یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

تیم‌های فوتبال صبای قم و سپاهان اصفهان در شرایطی در این دیدار حساس برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند که در جدول رده‌بندی لیگ برتر، 9 پله با یکدیگر اختلاف دارند و به ترتیب در رده‌های اول و دهم جدول رده‌بندی مسابقات جای گرفته‌اند. 

دو تیم دوازدهمین بازی خود در دور برگشت لیگ را در حالی برگزار می‌کنند که تا این هفته از نیم‌‌فصل نخست لیگ دوازدهم در دیدارهایی حساس برابر حریفان خود به میدان رفته‌اند که حاصل تلاش آنها 15 امتیاز برای صبا و 20 امتیاز برای سپاهان اصفهان بوده است.

تیم‌های فوتبال صبای قم و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان آخرین‌بار در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام قم در دیدار رفت مسابقات فصل گذشته لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند که آن مسابقه با تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید. 

این در حالی است که ترکیب کادر فنی سپاهان اصفهان نسبت به بازی رفت فصل گذشته کاملاً دست‌خوش تغییر و تحولات شده و زلاتکو کرانچار جایگزین بوکا بوناچیچ کروات شده، در حالی که صبای قم نیز فصل قبل در مصاف با سپاهان عبدالله ویسی را روی نیمکت داشت و الان با عبدالصمد مرفاوی برابر سپاهان اصفهان قرار می‌گیرد. 

صبای قم در حال حاضر تیم 15 امتیازی رده دهم جدول رده‌بندی لیگ برتر است و در صورت برتری در دیدار جمعه این هفته، می‌تواند تا رده ششم جدول صعود کند و تیم سپاهان اصفهان هم با کسب 20 امتیاز و یک بازی کمتر در صدر جدول رده‌بندی ایستاده است.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول