اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای دیدار در هفته دوازدهم

دور جدید تمرینات صبای قم برای مصاف با سپاهان آغاز شد

خبرگزاری فارس: تمرینات تیم فوتبال صبای قم برای دیدار با فولاد سپاهان اصفهان در هفته دوازدهم لیگ برتر از سر گرفته شد.

دور جدید تمرینات صبای قم برای مصاف با سپاهان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم تیم فوتبال صبای قم با توجه به زمان باقی‌مانده تا بازی‌های هفته دوازدهم به منظور آماده‌سازی بازیکنان خود تمریناتی منظم برگزار خواهد کرد.

در این تمرینات که همراه با انجام دیدارهای تدارکاتی برگزار خواهد شد و تا قبل از بازی با فولاد سپاهان اصفهان به طول خواهد انجامید، بازیکنان تیم فوتبال صبای قم زیر نظر عبدالصمد مرفاوی سرمربی، ناصر بختیاری‌زاده و محمود فکری مربیان تیم صبا به اجرای برنامه‌های آماده‌سازی این تیم می‌پردازند تا صبای قم با بهترین شرایط در هفته دوازدهم در قم برابر شاگردان زلاتکو کرانچار قرار بگیرد.

برای کسب آمادگی بیشتر به منظور حضوری موفق در ادامه دیدارهای دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کادر فنی تیم فوتبال صبای قم در فرصت باقی مانده تا آغاز بازی با فولاد سپاهان اصفهان ایجاد هماهنگی تیمی بین بازیکنان است که به همین منظور برنامه‌های مختلفی مورد نظر مرفاوی و همکارانش قرار دارد.

از سوی دیگر بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته توسط کادر فنی تیم فوتبال صبای قم این تیم در فرصت باقی مانده تا دیدار با فولاد سپاهان اصفهان در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال یک بازی تدارکاتی برگزار خواهد کرد تا بازیکنان این تیم از نظر شرایط مسابقه نیز محک بخورند و به خوبی برای حضوری قوی در ادامه مسابقات لیگ برتر کشور مهیا شوند.

برای همین منظور صبایی‌ها تمرینات خود را در زمین مجموعه ورزشی هما تهران از سر می‌گیرند تا عبدالصمد مرفاوی سرمربی جدید این تیم با حضور بازیکن تیمش آخرین هماهنگی‌ها را در صبا ایجاد کند و بعد از سه بازی بدون پیروزی آماده برتری مقابل فولاد سپاهان اصفهان شود.

برنامه‌های آماده‌سازی تیم فوتبال صبای قم در تهران در حالی از سر گرفته می‌شود که با تصمیم کادر فنی، بازیکنان صبای قم به مدت چهار روز بعد از بازی مقابل استقلال تهران استراحت کرده و بار دیگر دور جدید تمرینات آماده‌سازی تیم را برای حضور قدرتمندانه در لیگ دوازدهم از سر می‌گیرند.

دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس بعد از تعطیلی 16 روزه به واسطه بازی حساس تیم ملی فوتبال کشورمان برابر کره جنوبی در انتخابی جام جهانی و مشخص شدن برنامه‌ بازی‌های هفته دوازدهم، از روز جمعه 28 مهر ماه با برگزاری دیدارهایی حساس پیگیری می‌شود.

مسابقه صبای قم با فولاد سپاهان اصفهان در هفته دوازدهم از دور رفت یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس از ساعت 16 و 50 دقیقه روز جمعه بیست و هشتم مهر ماه در ورزشگاه یادگار امام شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول