اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال/

صبای قم با شکست آلومینیوم هرمزگان مدعی شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم در دیداری حساس از سیزدهمین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از سد آلومینیوم هرمزگان عبور کرد و به بالانشینان جدول نزدیک شد.

صبای قم با شکست آلومینیوم هرمزگان مدعی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مسابقه صبای قم و آلومینیوم هرمزگان همزمان با چهار مسابقه دیگر از دیدارهای روز دوم هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جمعه شب در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس برگزار شد و طی آن صبای قم میزبان خود تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان را با نتیجه یک بر صفر از پیش رو برداشت.

صبای قم بعد از اینکه در چهار هفته متوالی رقابت‌های دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال قهرمانی باشگاه‌های کشور نتوانست برابر نفت تهران، استقلال تهران، داماش گیلان و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به پیروزی برسد با عبور از سد آلومینیوم هرمزگان به پنجمین پیروزی خود در لیگ دوازدهم دست پیدا کرد.

دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و آلومینیوم هرمزگان از هفته سیزدهم از دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به میزبانی شاگردان اکبر میثاقیان برگزار شد که در پایان 90 دقیقه تلاش موفق به شکست تیم رده پانزدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر شد.

در نیمه نخست از دست رفتن فرصت‌های متوالی گلزنی صبای قم از مهم‌ترین اتفاقات بازی بود و شاگردان عبدالصمد مرفاوی هر چقدر تلاش کردند که در این نیمه بتوانند دروازه تیم میزبان را باز کنند اما در این کار ناموفق بودند و با وجود یک بار لرزش تیر دروازه حریف، بازی حساس دو تیم پایین جدولی با تساوی بدون گل در نیمه نخست پایان یافت.

در نیمه دوم بازی هجومی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان موجب افزایش انگیزه بازی صبای قم شد و موقعیت‌های متعددی را تیم صبای قم مقابل دروازه حریف ایجاد کرد که این فرصت‌ها یکی پس از دیگری از دست رفت و صبا همچنان تا آخرین لحظات برای گلزنی تلاش کرد.

در ادامه بازی و در فاصله 10 دقیقه به پایان بازی، هافبک تازه به میدان آمده و گلزن صبای قم در متن حرکت به سمت دروازه حریف قرار گرفت و در محوطه جریمه تیم میزبان موفق شد دروازه تیم آلومینیوم هرمزگان را باز کرده و پیروزی یک بر صفر تیم صبا را رقم بزند و بدین ترتیب صبای قم در هفتمین بازی خارج از خانه این فصل خود به سه امتیاز کامل بازی دست یابد.

صبای قم با این پیروزی 19 امتیازی شد و با کاهش اختلاف خود با تیم‌های بالای جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در مکان نهم قرار گرفت تا به روزهای آتی لیگ دوازدهم و کسب سهمیه لیگ قهرمانان امیدوارتر شود.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول