اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیدار تدارکاتی

صبای قم مقابل شهرداری قزوین پیروز شد

خبرگزاری فارس: تیم هندبال صبای قم در دیداری تدارکاتی در آستانه مرحله گروهی رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور مقابل تیم لیگ برتری شهرداری قزوین به برتری رسید.

صبای قم مقابل شهرداری قزوین پیروز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در حالی که از نیمه اول آبان ماه دیدارهای مرحله مقدماتی مسابقات فصل جدید لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور آغاز می‌شود، تیم هندبال صبای قم در رویارویی با تیم لیگ برتری شهرداری قزوین در دیداری تدارکاتی برای کسب آمادگی بیشتر به میدان رفت.

با توجه به اینکه امسال تلاش مجموعه هیئت هندبال، باشگاه صبای قم و اداره کل ورزش و جوانان استان قم راهیابی تیم هندبال صبای قم به مسابقات لیگ بر‌تر هندبال باشگاه‌های کشور است، این تیم برای حضور قدرتمند در مرحله نهایی لیگ دسته اول خود را برای صعود به رقابت‌های لیگ برتر آماده می‌کند.

از سوی دیگر زمان زیادی به آغاز رقابت‌های مرحله گروهی لیگ دسته اول هندبال باقی نمانده است و با توجه به وجود ظرفیت بسیار در استان قم، هندبال قم تلاش می‌کند موقعیت و آمادگی مطلوبی برای به دست آوردن جواز صعود به پیکارهای لیگ بر‌تر کسب کند.

به همین منظور تیم هندبال صبای قم بعد از برنامه‌های آماده‌سازی و تمرینات بسیار منظمی که نفرات آماده این تیم زیر نظر کادر فنی در ماه‌های اخیر پشت سر گذاشته‌اند، در دیدارهای تدارکاتی نیز برای کسب آمادگی بیشتر محک زدن خود را در دستور کار قرار دادند.

دیدار تدارکاتی این تیم در آستانه رقابت‌های لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور با تیم هندبال شهرداری قزوین با توجه به حضور حریف قزوینی در لیگ بر‌تر باشگاه‌های کشور محک بسیار خوبی برای صبای قم بود، دیداری که به میزبانی شهرداری قزوین برگزار شد و به برتری 34 بر 16 به سود میهمان به پایان رسید.

در حالی که قرار است از نیمه اول آبان ماه مرحله گروهی پیکارهای لیگ دسته اول هندبال مردان باشگاه‌های کشور آغاز شود، هیئت هندبال استان قم در سالن ورزشی شهید حیدریان میزبانی تیم‌های حاضر در این مرحله را بر عهده دارد.

صبای قم در مرحله مقدماتی فصل جدید لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور در حالی به مصاف حریفان می‌رود که این تیم در ادامه بازی‌های تدارکاتی خود در یکی از روزهای شنبه یا یکشنبه آینده در قم میزبان یک تیم لیگ برتری دیگر خواهد بود.

پیکارهای فصل جدید لیگ دسته اول هندبال مردان باشگاه‌های کشور امسال با شرکت 12 تیم مدعی در دو گروه برگزار می‌شود و در پایان از هر گروه دو تیم جواز حضور در مرحله نیمه نهایی برای کسب دو سهمیه صعود به لیگ برتر را به دست می‌آورند.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول