اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صادقی:

عبور از سد سپاهان موقعیت صبای قم را بهتر می‌کند

خبرگزاری فارس: هافبک گلزن تیم فوتبال صبای قم گفت: سه امتیاز بازی هفته دوازدهم با سپاهان برای صبا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و موقعیت صبا در جدول را بهبود خواهد بخشید.

عبور از سد سپاهان موقعیت صبای قم را بهتر می‌کند

اکبر صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به دیدار با فولاد مبارکه سپاهان در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه یادگار امام قم، اظهار کرد: به هیچ عنوان نمی‌توانیم تیم سپاهان را در مسابقه امروز دست کم بگیریم زیرا این تیم از زمان روی کار آمدن کرانچار تیمی متحول شده نشان داده است و جایگاه آنها در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر بیانگر این موضوع است.

وی افزود: بازی با فولاد مبارکه سپاهان به اندازه سایر بازی‌های لیگ برای ما سخت است و باید با تمام توان و قدرت به مصاف حریف برویم تا بتوانیم به سه امتیاز بازی دست یابیم بنابراین امیدوارم در این مسابقه از فرصت میزبانی به خوبی استفاده کنیم.

هافبک تیم فوتبال صبای قم اظهار کرد: با اینکه سه بازی گذشته در برابر تیم‌‌های داماش گیلان، استقلال و نفت تهران را بدون پیروزی پشت سر گذاشته‌ایم اما با انگیزه و تلاش زیاد در بازی با فولاد مبارکه سپاهان باید ثابت کنیم که توانایی جبران را داشته و می‌خواهیم به جمع مدعیان برگردیم.

وی ادامه داد: در طول هفته جاری و به خصوص بعد از مسابقه تدارکاتی با پیکان تهران، تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و بازیکنان صبا از هر نظر در شرایط آمادگی کافی قرار دارند تا در بازی با فولاد سپاهان اصفهان به نتیجه دلخواه برسیم.

صادقی بیان کرد: خوشبختانه در این دیدار چند بازیکن سرشناس تیم که در دیدارهای قبلی به دلیل مصدومیت غایب بودند را در اختیار داریم و همه بازیکنان صبا در سلامت و صحت کامل آماده حضور در میدان هستند و امیدواریم در کنار هم بازی خوبی ارائه کنیم.

وی در خصوص عملکرد تیم صبا در لیگ برتر این فصل ابراز داشت: ما با بازیکنان بسیار خوبی که در اختیار داریم از این هفته به بعد نشان می‌دهیم که یکی از تیم‌های مدعی لیگ دوازدهم هستیم و با ظرفیت موجود قطعا روند خوب خود را تا پایان فصل ادامه می‌دهیم.

هافبک تیم فوتبال صبای قم با تاکید بر اینکه با شکست فولاد سپاهان اصفهان می‌خواهیم همچنان در بین تیم‌های بالانشین جدول باشیم تصریح کرد: صبا از بازی‌های قبل لیگ امسال نتایج خوبی در کارنامه ندارد و از اینکه در رده دهم جدول رده‌بندی قرار گرفته‌ایم راضی نیستیم.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول