اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال

حیدری و نوری محرومان صبای قم مقابل سپاهان

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم در آخرین تمرین خود تاکتیک‌های ویژه دیدار با سپاهان اصفهان را مرور کرد، اما دو بازیکن خود را به دلیل سه اخطاره بودن در مسابقه مقابل این تیم اصفهانی در اختیار ندارد.

حیدری و نوری محرومان صبای قم مقابل سپاهان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم تیم فوتبال صبای قم آخرین تمرین خود پیش از مصاف جمعه شب با فولاد مبارکه سپاهان اصفهان را عصر پنجشنبه در حالی برگزار کرد که پایان این تمرین با غیبت دو بازیکن کلیدی این تیم به دلیل محرومیت و قطعی شدن عدم حضور آنها در مصاف با سپاهان همراه بود.

با توجه به اینکه بازی دو تیم صبای قم و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان از هفته دوازدهم نیم فصل نخست فصل دوازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 16 و 50 دقیقه امروز در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود، شاگردان عبدالصمد مرفاوی نیز آخرین تمرین خود را روز قبل از بازی برگزار کردند.

در این تمرین که به جز دو بازیکن که به دلیل محرومیت شرایط همراهی صبا را نداشتند، سایر بازیکنان صبای قم بدون هیچ گونه مشکلی حضور داشتند، مرور آخرین تاکتیک‌های دیدار با فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و همچنین بازی با توپ و انجام نرمش‌ از جمله مهم‌ترین ‌برنامه‌هایی به شمار می‌رود که مرفاوی برای بازیکنانش در نظر گرفته بود.

اما این تمرین برای کادر فنی تیم فوتبال صبای قم پایان خوشی نداشت، زیرا خبر رسید که دو بازیکن به جمع محرومان تیم صبای قم اضافه شدند و بدین ترتیب عبدالصمد مرفاوی برای بازی امروز باید تیمش را در غیاب میلاد نوری و مجید حیدری به مصاف تیم زلاتکو کرانچار یعنی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان قهرمان فصل قبل لیگ برتر و صدرنشین این فصل بفرستد.

با این حال مرفاوی بلافاصله تغییرات احتمالی در تیمش برای بازی امروز مقابل فولاد مبارکه سپاهان اصفهان را در نظر گرفت و بلافاصله ترکیب اصلی را برای دیدار با این تیم در مقابل دیگر بازیکنان قرار داد تا آخرین تاکتیک‌های ویژه این مسابقه حساس را مرور کند.

بر این اساس ترکیب اصلی صبای قم در دیدار حساس امروز برابر فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در مصاف حساس دو تیم از هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور قطعا با ترکیب دیدار قبلی صبای قم در مصاف با تیم استقلال تهران و حتی بازی تدارکاتی با پیکان نیز تغییر خواهد داشت.

میلاد نوری بهترین گلزن صبای قم در 11 بازی گذشته به شمار می‌رود که به تنهایی شش بار دروازه حریفان را گشوده و مجید حیدری نیز به عنوان یک مدافع اصلی در ترکیب صبای قم از جمله بازیکنان کلیدی این تیم محسوب می‌شود که هر دو بازیکن در دیدار امشب برابر فولاد مبارکه سپاهان اصفهان غایب خواهند بود.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول