اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام دهه ولایت

برنامه چشمه غدیر از رادیو معارف پخش می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر گروه اندیشه و حکمت رادیو معارف از پخش برنامه چشمه غدیر از این رسانه همزمان با ایام دهه ولایت خبر داد.

برنامه چشمه غدیر از رادیو معارف پخش می‌شود

جواد عزتی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به ویژه برنامه تا چشمه غدیر اظهار کرد: این برنامه در ایام دهه ولایت حالت سلسله‌ای دارد و مخاطبان را با مسئله غدیر آشنا می‌کند.

وی با بیان اینکه عید غدیر از مهم‌ترین اعیاد مسلمانان است گفت: این برنامه مخاطبان خود را با محورهای مختلف خطبه غدیر آشنا کرده و برای طرح مباحث این خطبه از کارشناسان اهل تسنن و مستبصران استفاده شده است.

مدیر گروه اندیشه و حکمت رادیو معارف خاطر نشان کرد: خطبه غدیر یکی از خطبه‌های مهم بوده که بین اهل تسنن و شیعه در این زمینه اختلافی وجود ندارد و در حقیقت این خطبه عامل هم‌افزایی بین شیعیان و اهل تسنن محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه ولایت و امامت 12 امام یکی از محورهای اصلی این برنامه است گفت: در بخشی دیگر از این برنامه به معرفی امام علی(ع) توسط حضرت رسول(ص) پرداخته می‌شود.

عزتی‌پور عنوان داشت: خطبه غدیر دارای فرازها و نقاط عطفی است که لازم است مسلمانان از آن آگاهی داشته باشند تا بتوانند نکات آن را به طور کاربردی در زندگی خود به کار ببرند و پاسخگوی شبهات باشند.

وی یادآور شد: دکتر محمد سماوی‌تیجانی در این برنامه حضور پیدا کرده و نکات و خاطراتی از دورانی که دارای مذهب تسنن بودند تبیین می‌کند که این امر بر جذابیت این برنامه می‌افزاید.

مدیر گروه اندیشه و حکمت رادیو معارف عنوان داشت: مصاحبه‌هایی از علمای اهل تسنن در این برنامه در زمینه عید غدیر پخش می‌شود که عامل مهمی برای وحدت بین مسلمانان است.

وی با اشاره به تمایز برنامه دهه ولایت گروه اندیشه و حکمت رادیو معارف نسبت به سال گذشته گفت: تمرکز برنامه سال گذشته این گروه روی نقد وهابیت بود ولی امسال روی خطبه غدیر بیشترین تمرکز وجود دارد.

برنامه تا چشمه غدیر از پنجم تا 12 آبان از ساعت 17 تا 18 و 30 دقیقه از رادیو معارف پخش می‌شود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول