اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با 12 آبان

همایش امام علی(ع) و بیداری اسلامی در شهرکرد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری هفتمین همایش غدیر با عنوان امام علی(ع) و بیداری اسلامی همزمان با 12 آبان در شهرکرد خبر داد.

همایش امام علی(ع) و بیداری اسلامی در شهرکرد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی گرجی ظهر امروز در نشست ستاد برگزاری برنامه‌های دهه امامت و ولایت این استان اظهار داشت: امسال از 15 تا 24 آبان دهه امامت و ولایت نامگذاری شده و بنیاد بین‌المللی غدیر استان در این راستا برنامه‌های غنی و ارزشی را تدوین کرده است.

وی افزود: ایام دهه امامت و ولایت با عناوین متفاوتی نامگذاری شده است و ستاد دهه امامت و ولایت بر اساس همین عناوین در هر یک از این روزها برنامه‌های فاخر و ارزشی را پیش‎بینی کرده است.

گرجی از تدوین بیش از 90 عنوان برنامه محوری ویژه دهه امامت و ولایت خبر داد و گفت: هر یک از شهرستان‌ها متناسب با این برنامه‌های محوری می‌توانند به اقتضای شرایط و امکانات خود تعدادی از این برنامه‌ها را اجرا کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، هفتمین همایش غدیر با عنوان امام علی(ع) و بیداری اسلامی را از مهم‌ترین برنامه‌های دهه امامت و ولایت برشمرد و افزود: این برنامه در تاریخ 12 آبان همزمان با نماز مغرب و عشا در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار می‌شود.

گرجی ادامه داد: سخنران این همایش حجت‌الاسلام واضحی است و به یمن 18 ذی‌الحجه به 18 مقاله برتر این همایش هدایای ارزنده‌ای اهدا می‌شود.

وی به دیگر برنامه‌های تدوین شده ویژه دهه امامت و ولایت این استان اشاره کرد و اظهار داشت: اجتماع بزرگ غدیریون همراه با سخنرانی در روز عید غدیرخم یکی از این برنامه‌هاست.

گرجی بر ضرورت مردمی کردن جشن‌های دهه امامت و ولایت تاکید کرد و گفت: تلاش می‌شود تا جشن‌های آیینی در این دهه به صورت محله‌ای برگزار شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: فضاسازی از مهم‌ترین اقداماتی است که باید در رابطه با این دهه به آن توجه داشت و بر این اساس برنامه‌های تدوین شده را به صورت هرچه باشکوه‌تر اجرا کرد.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول