اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با فرارسیدن فصل سرما

94 میلیون لیتر نفت سفید در منطقه زاهدان توزیع شد

خبرگزاری فارس: مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: 94 میلیون و 310 هزار لیتر نفت سفید به منظور افزایش ذخیره‌سازی مناسب از سوی مردم استان برای فصل سرما در این منطقه توزیع شد.

94 میلیون لیتر نفت سفید در منطقه زاهدان توزیع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان، دادخدا اعتصامی در این باره اظهار داشت: این میزان توزیع نفت سفید به منظور افزایش رفاه شهروندان و کیفیت خدمات ارائه شده با 13 درصد رشد در میزان مصرف فرآورده نسبت به مدت مشابه سال قبل روبه‌رو بود.

وی با تأکید بر ذخیره‌سازی مناسب نفت سفید افزود: تمهیدات لازم برای ذخیره‌سازی و توزیع به موقع نفت سفید و گاز مایع در فصل سرما اندیشیده شده است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان ادامه داد: سوخت زمستانی شهروندان طبق سهمیه‌ها توزیع می‌شود و هیچ مشکلی در عرضه این فرآورده وجود ندارد.

اعتصامی با اشاره به مصرف فرآورده‌های نفتی در این منطقه بیان کرد: با مدیریت صحیح مصرف و فرهنگ‌سازی، امسال مصرف فرآورده‌های نفتی گازوئیل، نفت کوره و گاز مایع در زاهدان کاهش یافت.

وی با اشاره به کاهش پنج درصدی مصرف نفت گاز افزود: طی شش ماه گذشته، 435 میلیون و 953 هزار لیتر نفت گاز با احتساب نیروگاه‌های دیزل در این منطقه مصرف شد که با کاهش پنج درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل روبه‌رو بود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: همچنین نفت کوره با مصرف 115 میلیون و 471 هزار لیتر با کاهش شش درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل روبه‌رو بود که این امر به خوبی نشان‌دهنده تأثیر قانون هدفمندی یارانه‌ها در حفظ سرمایه‌های ملی است.

اعتصامی بیان داشت: در کل منطقه نیز گاز مایع با توزیع بیش از 35 هزار تن با کاهش 9 درصدی روبه‌رو بود.

وی تصریح کرد: همچنین 243 میلیون و 238 هزار لیتر بنزین موتور طی شش ماه نخست امسال در سطح منطقه توزیع شد.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان وضعیت مجاری عرضه بنزین و نفت گاز را مطلوب خواند و گفت: اکنون 49 جایگاه عرضه فرآورده در سطح منطقه فعال است و موافقت اصولی احداث  19 واحد جدید نیز صادر شد.

برپایه این گزارش: منطقه زاهدان دارای چهار ناحیه زابل، زاهدان، خاش و سراوان است که کار سوخت‌رسانی در هشت شهرستان زاهدان، زابل، خاش، سراوان، زهک، هیرمند، سیب‌سوران و مهرستان را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول