اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس روابط عمومی نفت و گاز گچساران خبر داد

برگزاری 9 هزار نفرساعت آموزش ایمنی در شرکت نفت گچساران

خبرگزاری فارس: رئیس اداره روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: در نیمه نخست امسال افزون بر 9 هزار و 700 نفر ساعت آموزش ایمنی (HSE) در این شرکت برگزار شده است.

برگزاری 9 هزار نفرساعت آموزش ایمنی در شرکت نفت گچساران

ابوالحسن غلامی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در راستای افزایش ضریب ایمنی فعالیت‌های خود، دوره‌های آموزشی ایمنی را طبق استانداردهای جهانی برگزار می‌کند.

وی با اشاره به ضرورت برگزاری کلاس‌های آموزشی اصول ایمنی و روش‌های صحیح مقابله با حوادث افزود: اشاعه فرهنگ ایمنی و جلوگیری از بروز حوادث و کاهش خسارات ناشی از آن بسیار مهم و لازم بوده و آموزش مهم‌ترین اصل در برقراری ایمنی در جامعه محسوب می‌شود.

حضور 1877 نیروی شرکت نفت گچساران در دوره‌‌های آموزش ایمنی

رئیس اداره روابط عمومی شرکت نفت و گاز گچساران بیان داشت: در راستای ارتقای ایمنی و پیشگیری از سوانح و آمادگی کمی و کیفی مجموعه نفت و گاز گچساران کلاس‌ها و دوره‌های آموزش ایمنی در این شرکت استمرار دارد.

غلامی تصریح کرد: در دوره‌های آموزشی برگزار شده از ابتدای امسال تاکنون حدود یک‌هزار و 877 نفر از عوامل فنی و اجرایی این شرکت اصول و روش‌های ایمنی استاندارد جهانی در محیط کار را فرا گرفتند.

وی ادامه داد: در نیمه نخست امسال 350 مورد بازرسی ایمنی، 283 مورد بازرسی آتش‌‌نشانی، 16 مورد بازرسی زیست محیطی و 36 مورد بازرسی بهداشتی در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران انجام شده است.

غلامی برگزاری 25 مورد مانور شرایط اضطراری در محیط‌‌های صنعتی، انتشار چندین نسخه دستورالعمل و 15 فقره سفیر HSE و 490 مورد نظارت بر کنترل را از سایر اقدامات ایمنی این شرکت در شش ماه نخست امسال عنوان کرد.

وی ابراز داشت: در راستای جلوگیری از آلودگی‌‌های زیست محیطی هم‌اکنون کنترل و پایش خوردگی تجهیزات و خطوط لوله برای کاهش نشتی‌‌های احتمالی در نقاط مختلف شرکت بهره‌‌برداری نفت و گاز گچساران به نحو مطلوبی در حال اجرا است.

کاهش محسوس ضریب خطا در شرکت نفت گچساران

رئیس اداره روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران خاطرنشان کرد: آموزش ایمنی و استانداردسازی تأسیسات در افزایش کمی و کیفی تولید و بهره‌وری بسیار مهم بوده و در این شرکت مورد توجه است.

غلامی برگزاری دوره‌های آموزشی ایمنی برای کارکنان شاغل در صنعت نفت را امری لازم دانست و گفت: با برگزاری این دوره‌های آموزشی منظم و سازماندهی‌شده ضریب خطا در این شرکت به حداقل ممکن رسیده است.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول