اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیمای مرکز سمنان خبر داد

راهیابی 6 اثر از تولیدات سیمای سمنان به جشنواره‏های داخلی و بین‏المللی

خبرگزاری فارس: معاون سیمای صدا و سیمای مرکز سمنان از راهیابی شش اثر از تولیدات سیمای مرکز سمنان به جشنواره‏های داخلی و بین‏المللی از ابتدای سال 91 تاکنون خبر داد.

راهیابی 6 اثر از تولیدات سیمای سمنان به جشنواره‏های داخلی و بین‏المللی

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، احمد نیک‏کار عصر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران در خصوص آثار راه یافته به جشنواره‏های مختلف عنوان کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون، راهیابی مستند تالم به تهیه‏کنندگی اسماعیل رمضانی به جشنواره الجزیره در کشور قطر و بخش مسابقه جشنواره بار کشور مونته‌نگرو را شاهد بودیم.

وی تصریح کرد: همچنین راهیابی مستند برکت به تهیه‏کنندگی احمد خراسانی و کارگردانی مهدی مرادی‏‌حقیقی به جشنواره بوسنی و هرزگوین و دریافت بهترین جایزه صدابرداری توسط عباس ایمانیان در جشنواره فیلم کوتاه منطقه‏ای دنا از موفقیت‏های این مرکز است.

معاون سیمای صدا و سیمای مرکز سمنان افزود: دریافت جایزه بهترین فیلم مستند جشنواره فیلم‏های صنعتی توسط محمد صنگوری برای مستند برادران زمین و راهیابی این مستند به جشنواره وارش و همچنین راهیابی به بخش مسابقه جشنواره حقیقت از دیگر تولیدات راه یافته به جشنواره‏هاست.

نیک‏کار اظهار داشت: علاوه بر موارد گفته شده، مستند روشنگر به تهیه‏کنندگی و کارگردانی صادق یزدانی و حسن گلپایگانی نیز کاندیدای دریافت جایزه از جشنواره فیلم مقاومت در بخش جلوه‏گاه نور شد.

وی از راهیابی انیمیشن دو مادر به تهیه‏کنندگی و کارگردانی جواد بابایی و مستند گلیچ به تهیه‏کنندگی و کارگردانی امیر طیبی به جشنواره وارش خبر داد.

معاون سیمای صدا و سیمای مرکز سمنان بیان کرد: مسرت‏بخش‏ترین خبر جشنواره‏ای سیمای مرکز سمنان، دریافت جایزه بهترین فیلم جشنواره بین‏اللملی یاهورینا در کشور بوسنی و هرزگوین است.

نیک‏کار افزود: مستند برکت به تهیه‏کنندگی احمد خراسانی و کارگردانی مهدی مرادی‏حقیقی در بین 80 اثر از 25 کشور، موفق به دریافت جایزه بزرگ و تندیس طلایی جشنواره یاهورینای بوسنی شد.

وی با تبریک راهیابی شش اثر از تولیدات سیمای مرکز سمنان به جشنواره‏های داخلی و بین‏المللی و کسب رتبه در 12 عنوان، خاطرنشان کرد: هنرمندان و کارکنان سیمای مرکز سمنان نشان داده‏اند که در تولید آثار ملی و بین‏اللملی فاخر خصوصاً در ساختار مستند توانمندی ویژه‏ای دارند.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول