اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس:

گرانی برخی تولیدات داخلی غیرقابل قبول است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش قیمت برخی کالاهایی که تولید داخل است، غیرقابل قبول است.

گرانی برخی تولیدات داخلی غیرقابل قبول است

موید حسینی‌صدر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: برخی از کالاها که در داخل کشور تولید می‌‌شوند از وضعیت پیش آمده سوءاستفاده کرده و نسبت به افزایش قیمت کالاهای تولیدی خود اقدام می‌کنند.

وی با بیان اینکه برخی از کالاها تولید داخلی هستند و مواد اولیه این تولیدات نیز کاملاً از داخل کشور تأمین می‌شود، افزود: نباید قیمت این کالاها افزایش یابد.

حسینی‌صدر با بیان اینکه مردم ایران مردمی فهیم هستند، تصریح کرد: مردمی که در سال‌های سخت جنگ توانستند بر دشمنان غالب شوند نباید امروز با این تحریم‌ها صحنه را خالی کنند.

وی با تاکید بر نظارت هرچه بیش‌تر مسئولان ذی‌ربط در این زمینه، خاطرنشان کرد: باید نظارت‌ها بیشتر شود تا شاهد فشار مضاعف به مردم نشویم.

حسینی‌صدر اعلام کرد: افزایش قیمت برخی کالاها سبب می‌شود تا در جامعه شاهد افزایش بی‌رویه قیمت‌ها باشیم که این امر به ضرر کشور است.

وی گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی و تحریم‌‌ها علیه ایران نباید کاری کنیم که وضعیت اقتصادی کشور صدمه ببیند.

حسینی‌صدر با تاکید بر مدیریت فضای ایجاد شده بر اثر تحریم‌ها، اظهار داشت: در صورتی می‌توانیم از این تحریم‌ها سربلند بیرون آییم که بتوانیم فضای حاکم بر اقتصاد کشور را به خوبی مدیریت کرده و نگذاریم روز به روز قیمت‌ها افزایش یابد.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول