اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

پدافند غیرعامل الگویی از آموزه‌های دین اسلام است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: سیاست‌های پدافند غیرعامل اسلام یکی از مهم‌ترین آموزه‌های دین اسلام است که باید به نحو جدی مورد توجه قرار گیرد.

پدافند غیرعامل الگویی از آموزه‌های دین اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام پیش از ظهر امروز در دیدار با کارکنان استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به هفته پدافند غیرعامل اظهار داشت: پدافند غیرعامل یکی از ضرورت‌های مهم کشور به شمار می‎رود که تاکنون نسبت به آن توجه ویژه‌ای نشده است.

وی افزود: موضوع پدافند غیرعامل در شرایط سخت و بحرانی کنونی کشور اهمیت دوچندانی پیدا کرده و باید با به کارگیری تدابیر و سیاست‌های لازم این شرایط را به نحو مطلوب مدیریت کرد.

نکونام با بیان اینکه مدیریت درست و مطلوب در شرایط سخت و بحرانی ثابت می‎شود، تصریح کرد: مدیریت در برابر هجمه‌های دشمن یک هنر است و یک مدیر کارآمد می‌تواند توانمندی‌های خود را در این شرایط سخت به خوبی به منصه ظهور بگذارد.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه اهمیت موضوع پدافند غیرعامل تاکنون به بدنه جامعه منتقل نشده است، گفت: باید اهمیت موضوع پدافند غیرعامل برای مردم به خوبی تبیین و این موضوع به بدنه جامعه سرایت داده شود.

نکونام ادامه داد: توجه به پدافند غیرعامل نه تنها باید در برابر دشمنان داخلی به کار گرفته شود بلکه هر انسانی در درون خود دشمنی دارد که باید همواره مراقب آن باشد.

وی، پدافند غیرعامل را الگوبرداری از تعالیم و آموزه‌های دین اسلام دانست و اظهار داشت: سیاست‌های پدافند غیرعامل یکی از مهم‌ترین آموزه‌های دین اسلام است که باید به نحو جدی مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: باید به موضوعات پدافند غیرعامل در همه حوزه‌ها و عرصه‌ها توجه شود و با مدیریت درست خود را در برابر هجمه‌های دشمن در امان نگاه داریم.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول