اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

پدافند غیرعامل برای پایدارسازی زیرساخت‌ها موثر است

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: پدافند غیرعامل برای پایدارسازی و ایمن‌سازی زیرساخت‌های حیاتی، حساس و مهم ایران در برابر تهدیدهای خارجی و آمادگی در برابر بحران‌ها موثر است.

پدافند غیرعامل برای پایدارسازی زیرساخت‌ها موثر است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار عصر امروز در نشست ستاد پدافند غیرعامل استان کرمان اظهار داشت: توجه به پدافند غیرعامل باید برای کاهش تلفات و ضایعات و افزایش سرویس‌دهی در زمان بحران مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی عنوان کرد: احداث سالن‌های چندمنظوره برای پدافند غیرعامل، جاده‌های اضطراری و کنارگذرها در کنار تونل‌ها و پل‌ها باید در دستور کار قرار گیرد.

نجار با اشاره به اینکه پنجم تا 12 آبان ماه جاری با عنوان هفته پدافند غیرعامل نامگذاری شده است، ابراز داشت: شعار این هفته "پدافند غیرعامل، بازدارندگی، مقاومت ملی و توسعه پایدار کشور" است.

رئیس ستاد پدافند غیرعامل استان کرمان تصریح کرد: مقام معظم رهبری تاکید دارند که پدافند غیرعامل در اولویت‌ برنامه‌ها قرار گیرد.

نجار اذعان داشت: پدافند غیرعامل برای پایدارسازی و ایمن‌سازی زیرساخت‌های حیاتی، حساس و مهم ایران در برابر تهدیدهای خارجی و آمادگی در برابر بحران‌ها موثر است.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی در زمان اجرای پروژه‌ها باید صفر تا 100 یک طرح را در نظر بگیرند.

نجار حفاظت از اطلاعات در فضای سایبری را از مهم‌ترین برنامه‌های ستاد پدافند غیرعامل برشمرد و خاطرنشان کرد: ارائه آموزش‌های لازم در این زمینه ضروری است.

محمد تکلوزاده معاون برنامه‌ریزی استان کرمان نیز در این نشست اظهار داشت: بحث پدافند غیرعامل باید در اجرای تمام پروژه‌ها از جمله احداث بیمارستان‌ها و تونل رعایت شود.

در این نشست همچنین فرمانده انتظامی استان کرمان ابراز داشت: بیشترین جرم در بحث‌های اینترنتی مربوط به جرائم مادی است که به علت ناآگاهی کاربران روی می‌دهد.

سردار حسین چناریان افزود: تفاهمنامه‌ای بین فرماندهی انتظامی و اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان برای ارائه آموزش‌های لازم به دانش‌آموزان در زمینه استفاده از فضای مجازی منعقد شده است.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول