اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار عنبرآباد:

ضوابط پدافند غیرعامل در طراحی شهری مورد توجه باشد

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار عنبرآباد گفت: فرهنگ‌سازی و آموزش عمومی برای به‌کارگیری اصول پدافند غیرعامل در بخش‌های مختلف ضروری است و در طراحی شهری باید به ضوابط پدافند غیرعامل توجه جدی شود.

ضوابط پدافند غیرعامل در طراحی شهری مورد توجه باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، اسماعیل کمالی صبح امروز در نشست کمیته زیربنایی و تأسیسات پدافند غیرعامل این شهرستان اظهار داشت: پدافند غیرعامل برنامه‌ریزی برای شرایط خاص و در راستای حفظ ملت از تجهیزات راهبردی و حفظ فضای آرام جامعه و جلوگیری از هزینه‌های زیاد است.

وی افزود: با توجه به فرامین مقام معظم رهبری و سیاست‌های کلی نظام اهمیت پدافند غیرعامل در راستای ایمن‌سازی زیرساخت‌های حیاتی و مهم کشور در برابر تهدیدات خارجی بسیار زیاد است.

کمالی بیان داشت: برنامه‌ریزی به منظور استفاده از توانمندی‌های دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی کشور  در شهرستان عنبرآباد در قالب کارگروه‌های مختلف تدوین شده است.

وی ابراز داشت: تأکید برای اجرای برنامه‌های مختلف در گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل با شعار پدافند غیرعامل، بازدارندگی، مقاومت ملی و توسعه پایدار کشور متناسب با شرح وظایف کارگروه‌ها در شهرستان مدنظر قرار گرفت.

معاون فرماندار عنبرآباد گفت: فرهنگ‌سازی و آموزشی عمومی برای به‌کارگیری اصول پدافند غیرعامل در بخش‌های مختلف ضروری است و در طراحی شهری باید به ضوابط پدافند غیرعامل توجه جدی شود.

به گزارش فارس، در این جلسه تصمیماتی پیرامون گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل از جمله نصب پلاکارد برگزاری همایش و سایر برنامه‌های مرتبط اتخاذ شد.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول