اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هشتم آبان ماه جاری

شهرکرد میزبان همایش استانی پدافند غیرعامل می‎شود

خبرگزاری فارس: همزمان با هشتم آبان ماه جاری همایش بزرگ پدافند غیرعامل در شهرکرد برگزار خواهد شد.

شهرکرد میزبان همایش استانی پدافند غیرعامل می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، استاندار چهارمحال و بختیاری امروز در کارگروه پدافند غیرعامل در این استان، اظهار داشت: پدافند غیرعامل از جمله موضوعات بسیار مهم و حساسی است که باید در تمامی مقاطع درسی مباحث پدافند غیرعامل ذکر شود، این در حالیست که این موضوع تنها در حد کتب آمادگی دفاعی برای دانش‌آموزان شرح داده می‎شود.

علی‌اصغر عنابستانی افزود: تمامی سازمان‌ها باید خود را موظف بدانند تا از تمامی ظرفیت‌های کشور برای تفهیم مباحث پدافند غیرعامل به دانش‌آموزان و سایر اقشار جامعه بهره ببرند.

وی رعایت پدافند غیرعامل در تمامی پروژه‌های عمرانی و ساختمانی را یک ضرورت دانست و گفت: تمامی طراحان و مدیران اجرایی باید موضوع پدافند غیرعامل را در تمامی پروژه‌های خود رعایت کنند.

عنابستانی طرح اقتصاد مقاومتی را در ادامه اجرای پدافند غیرعامل برشمرد و افزود: اقتصاد مقاومتی نیز در قسمت‌هایی که عملیاتی‌تر و میدانی‌تر است نیز با پدافند غیرعامل ارتباط می‌یابد، برهمین اساس می‌‎توان از تمامی پتانسیل‌های جامعه به ویژه امکانات آموزشی از جمله دانشگاه‌ها و سایر سازمان‌ها در راستای تبیین و تفهیم این موضوع پدافند غیرعامل بهره برد.

استاندار چهارمحال و بختیاری از تمامی دستگاه‌های استان، گروه‎ها و تشکل‌های مردمی نهاد خواست از تمامی قابلیت‌ها و ظرفیت خود در هفته پدافند غیرعامل استفاده کرده تا مراسم گرامیداشت این هفته پررنگ برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه امسال نخستین سالی است که هفته گرامیداشت غیرعامل برگزار می‎شود، خاطرنشان کرد: سعی تمامی باید در راستای آشناسازی مردم با پدافند غیرعامل و فرهنگ‌سازی این مباحث باشد.

عنابستانی با تأکید بر اینکه اکثر برنامه‌ها باید سمت و سوی آموزش داشته باشد، گفت: برهمین اساس همزمان با هشتم آبان ماه جاری همایش بزرگ پدافند غیرعامل در این استان برگزار می‎شود.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول