اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سنقر‌ و کلیایی تاکید کرد

ضرورت آموزش پدافند غیر‌عامل برای دانش‌آموزان

خبرگزاری فارس: فرماندار سنقر‌ و کلیایی گفت: آموزش پدافند غیر‌عامل برای دانش‌آموزان باید در دستور کار قرار داده شود تا دانش‌آموزان با پدافند غیر‌عامل که از نیازهای کشورمان است، آشنا شوند.

ضرورت آموزش پدافند غیر‌عامل برای دانش‌آموزان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، غلامرضا حیدری در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان سنقرو کلیایی اظهار کرد: استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود در شهرستان برای تبیین مسئله تعلیم و تربیت دانش‌آموزان ضروری است.

حیدری با تشریح اهمیت اجرای پدافند غیر‌عامل در شهرستان گفت: آموزش پدافند غیر‌عامل برای دانش‌آموزان باید در دستور کار قرار داده شود تا دانش‌آموزان با پدافند غیر‌عامل که از نیازهای کشورمان است، آشنا شوند.

فرماندار سنقرو کلیایی با اشاره به اینکه درصد قبولی دانش‌آموزان سنقرو کلیایی افزایش داشته است گفت: درصد قبولی دانش‌آموزان شهرستان سنقرو کلیایی در همه مقاطع و رشته‌های تحصیلی در سال تحصیلی 91-90 در مقایسه با سال تحصیلی قبل رشد داشته است.

حیدری با اشاره به ترفندها و توطئه‌های دشمنان، آمادگی و فضا‌سازی برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر راهپیمایی 13 آبان و محکومیت توهین به ساحت مقدس پیامبر اعظم توسط دانش‌آموزان را مورد تاکید قرار داد.

حجت‌الاسلام شمس‌الله برقراری امام جمعه سنقر وکلیایی نیز گفت: یکی از راه‌های تقویت پیوند اولیا و مربیان برگزاری کلاس‌های آموزش خانواده است که باید در طول سال تحصیلی در مدارس تقویت شود.

برقراری افزود: در آموزش باید مضرات و عواقب شوم مصرف موادمخدر و ماهواره مورد بحث قرار گیرد و افکار اولیا دانش‌آموزان نسبت به این موضوعات مهم روشن گردد.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول