اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار همدان تأکید کرد

ضرورت پیوست پدافند غیرعامل برای همه پروژه‌ها

خبرگزاری فارس: استاندار همدان گفت: باید تمامی پروژه‌ها بحث پدافند غیرعامل را در پیوست خود داشته باشند تا تعیین تکلیف شده باشند.

ضرورت پیوست پدافند غیرعامل برای همه پروژه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی‌محمد آزاد در جلسه پدافند غیرعامل استان با اشاره به اهمیت پدافند غیرعامل اظهار داشت: پدافند غیرعامل باید اطمینان خاطر را برای پروژه‌های استان در زمان‌های مختلف ارائه دهد.

وی افزود: هرگونه موافقت‌نامه‌ای در استان بدون لحاظ کردن پدافند غیرعامل مقبول نخواهد بود.

استاندار همدان با تأکید بر فعال بودن کارگروه‌های پدافند غیرعامل در استان گفت: مدیران باید کارگروه‌ها را فعال کرده و مطالعات لازم را در این زمینه انجام دهند.

وی با اشاره به در پیش بودن هفته پدافند غیرعامل تصریح کرد: این هفته فرصت مناسبی برای فرهنگ‌سازی و ترویج اهداف پدافند غیرعامل در جامعه است.

آزاد، آموزش تخصصی به کارشناسان مربوطه در ادارات را یادآور شد و افزود: این آموزش‌ها در هفته پدافند غیرعامل به صورت تخصصی انجام خواهد گرفت.

معاون سیاسی امنیتی استاندار نیز در ادامه این جلسه با بیان اینکه غفلت در پدافند غیرعامل تخلف محسوب می‌شود، گفت: در این صورت مدیر مربوطه پاسخگو خواهد بود.

علی‌اکبر فامیل‌کریمی با اشاره به وجود طرح‌ها و پروژه‌های متعدد در سال‌های اخیر اظهار داشت: در بحث پروژه‌های ملی و استانی در دولت نهم و دهم این امر لحاظ شده است.

وی حوزه اعتبارات پدافند غیرعامل را یادآور شد و گفت: با تأکید پدافند غیرعامل کشور باید از ماده 215 برنامه پنجم در ظرفیت اعتبارات بزرگ ملی و استانی استفاده شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار تصریح کرد: در بحث ماده 215 در سال گذشته بسیاری از پروژه‌ها بحث کاری خود را دریافت کردند و تمامی پروژه‌ها که انجام شدند نیز پیوست پدافند غیرعامل خود را اخذ کردند.

وی با بیان اینکه بحث آموزش امری تکلیفی است، خاطرنشان کرد: تمامی مدیران دوره‌های آموزشی را در زمینه ترویج و آموزش در نظر گرفته‌اند.

وی اضافه کرد: سطوح آموزش نیز کاملاً دسته‌بندی شده که از هفته آینده با شروع هفته پدافند غیر عامل این مراحل در چند مرحله انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول