اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر خبر داد

برگزاری دعای عرفه با حضور 120 هزار نفر در شلمچه

خبرگزاری فارس: مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر از برگزاری دعای عرفه با حضور 120 هزار نفر در این منطقه عملیاتی خبر داد.

برگزاری دعای عرفه با حضور 120 هزار نفر در شلمچه

حجت‌الاسلام علی گیلانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در خرمشهر اظهارکرد: آیین روح بخش دعای عرفه امروز و همزمان با سراسر کشور در یادمان شهدای گمنام در شلمچه برگزار خواهد شد.

وی افزود: با توجه به اینکه همه ساله شاهد حضور جمعیت زیادی در این روز در شلمچه هستیم تمام امکانات لازم برای حضور زائران در این روز تدارک دیده شده است.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر ادامه داد: برنامه دعای عرفه امروز با قرائت قرآن آغاز و پس از برگزاری مراسم سخنرانی دعای عرفه قرائت خواهد شد.

گیلانی تصریح کرد: در سال گذشته بیش از 90 هزار نفر دعای عرفه را در یادمان شهدای شلمچه زمزمه کردند و برای امسال پیش‌بینی حضور بیش از 120 هزار نفر شده است.

وی اضافه کرد: در این راستا تمام اکیپ‌ها و یگان‌های بهداشت و درمان و انتظامی برای برقراری نظم و امنیت و همچنین کنترل ترافیک از ساعاتی قبل در محل یادمان مستقر شده‌اند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر در ادامه در خصوص اهمیت و فضیلت دعای عرفه نیز گفت: بعد از شب قدر بهترین روز برای دعا و نزدیکی به خداوند روز عرفه است.

گیلانی اضافه کرد: کسانی که موفق نشده‌اند به هر دلیل از فضیلت‌ شب‌های قدر بهره ‌ببرند امروز بهترین روز برای جبران است.

وی در پایان اظهار داشت: قرائت دعای عرفه در نقطه صفر مرزی و در نزدیک‌ترین نقطه کشور به کربلای معلا و در جوار قبور مطهر شهدای گمنام بر فضیلت این دعا خواهد افزود.

انتهای پیام/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول