اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اردبیل:

انتخابات مظهر حضور و مسئولیت‌پذیری مردم در صحنه است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار اردبیل گفت: انتخابات در ابعاد مختلف بستر و زمینه مسئولیت‌پذیری و ارتقای حضور مردم در صحنه سیاسی و نمایش توانمندی‌ها است که باید این بستر قدر دانسته شود.

انتخابات مظهر حضور و مسئولیت‌پذیری مردم در صحنه است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل عباس دستباز عصر امروز در مراسم انتخابات پانزدهمین دوره شوراهای دانش‌آموزی در اردبیل اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب و با هدف نشان دادن دلدادگی مردم به نظام در قالب مردم‌سالاری دینی انتخابات به صحنه نمود و ظهور اراده ملت تبدیل شد تا همه دنیا بفهمد که انقلاب اسلامی در مسیر و آرمانی خود متکی به حضور و آرای مردم است.

وی از حضور مردم به عنوان ارزشمندترین ذخیره این انقلاب و نظام مکتبی یاد کرد و افزود: بیش از هر زمان دیگر کشور ما برای حضور قدرتمند در صحنه‌های جهانی و بین‌المللی به پشتوانه رأی بالا در صحنه انتخابات نیاز دارد که شکلی از این انتخابات را امروز در مدارس و برای مشارکت دادن دانش‌آموزان مشاهده می‌کنیم.

دستباز تصریح کرد: دانش‌آموزان باید از هم اکنون با انتخاب صحیح، مدبرانه و با بصیرت آشنا شوند چرا که آینده این نظام به دست جوانان و نوجوانانی می‌افتد که امروز در قالب انتخابات شوراهای دانش‌آموزی تجربه‌ای ارزشمند در برگزاری انتخابات متعدد را خواهند داشت.

این مسئول خاطر نشان کرد: دشمن امروز به برکت خون شهیدان و حضور آگاهانه و با بصیرت مردم در صحنه و صحنه‌هایی همچون راهپیمایی و انتخابات حاضر نیست قدم از قدم بردارد و بخواهد علیه این ملت توطئه و تفرقه به راه اندازد.

به گزارش فارس، معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل همچنین در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی در اردبیل از تقویت بنیه‌های اساسی امر مطالعه و کتاب‌خوانی در استان با راه‌اندازی ایستگاه‌های مطالعه خبر داد.

دستباز ضرورت برگرداندن کتاب‌های خطی ارزشمند به این خطه گهربار ایران را یادآور شد و بیان کرد: 50 میلیون تومان اعتبار برای تجهیز کتابخانه‌های این استان تأمین شده است.

وی به احداث چهار کتابخانه مرکزی و هفت کتابخانه روستایی اشاره کرد و ساخت این مراکز را گامی ارزشمند در ترویج فرهنگ مطالعه معرفی کرد.

دستباز با بیان اینکه شش درصد از جمعیت این استان عضو کتابخانه‌های عمومی هستند، ادامه داد: تا پایان امسال آمار عضویت کتابخانه‌های عمومی استان به 10 درصد افزایش می‌یابد.

وی ضرورت تخصیص نیم درصد سهم کتابخانه‌های عمومی استان و همچنین درآمدهای شهرداری‌ها را یادآور شد و گفت: باید تلاش کرد تا سرانه مطالعه در این استان بیش از هر زمان دیگر ارتقا یابد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول