اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 کرمان:

دمکراسی در انتخابات ایران حرف اول را می‌زند

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 کرمان گفت: دمکراسی در کشور ما در بالاترین درجات است و در انتخابات حرف اول را می‌زند.

دمکراسی در انتخابات ایران حرف اول را می‌زند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان رضا رضایی پیش از ظهر امروز در حاشیه برگزاری پانزدهمین انتخابات شورای دانش‌آموزی در دبیرستان پروین اعتصامی شهر کرمان اظهار داشت: در هفته شوراهای دانش‌آموزی در تمام مدارس انتخابات شوراها برگزار می‌شود.

وی افزود: در مدارس ابتدایی به دلیل اینکه سن دانش‌آموزان پایین است، فقط سال‌های چهارم، پنجم و ششم در این انتخابات شرکت می‌کنند و در مدراس راهنمایی و متوسطه همه دانش‌آموزان می‌توانند در رأی‌گیری شرکت و کاندیداها را که از خود دانش‌آموزان هستند، انتخاب کنند.

رضایی ابراز داشت: از میان کاندیداها پنج نفر عضو اصلی و تعدادی علی‌البدل برای عضویت در شورای دانش‌آموزی انتخاب می‌شوند و به عنوان منتخبان شورای دانش‌آموزی در تصمیم‌گیری به کمک مدیران مدارس م‌ آیند.

وی بیان کرد: دانش‌آموزانی که در شوراهای دانش‌آموزی شرکت دارند خود را در معرکه سیاست قرار می‌دهند و سیاست ما همراه با دیانت است.

رضایی تصریح کرد: کشور ما یک کشوری است که دمکراسی در آن در بالاترین درجات است از شوراهای مدرسه گرفته تا شورای خبرگان که وظیفه تایید رهبری را بر عهده دارند چه به صورت مستقیم یا غیر مستقیم مردم مشارکت دارند.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه دو شهر کرمان گفت: باور مسئولان نظام بر این است که دانش‌آموزان و کسانی که آینده مملکت را به دست می‌گیرند، ادامه دهنده راه شهدا هستند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول