اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده شهریار در مجلس:

مردم عملکرد کاندیداهای احتمالی انتخابات آتی را زیر نظر دارند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ایران آگاه و هوشیار بوده و ماه‌ها است که عملکرد کاندیداهای احتمالی و هواداران آنها را زیر نظر دارند.

مردم عملکرد کاندیداهای احتمالی انتخابات آتی را زیر نظر دارند

حسین گروسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: طی سه دهه اخیر که نظام مقدس جمهوری اسلامی با رای و نظر مردم و هدایت‌های مدبرانه ولایت در ایران اسلامی مستقر است، به طور میانگین سالانه یک انتخابات در کشور برگزار کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: برگزاری این تعداد انتخابات آزاد و رقابتی از یک سو پایه‌های دموکراسی نظام را تقویت کرده و از سوی دیگر موجب شده است که مردم و مسئولان کشورمان تجارب ارزشمندی کسب کنند‌ که به طور قطع در آینده بهره‌مندی از این تجارب برای اداره کشور مفید و موثر خواهد بود.

وی ادامه داد: یکی از تجارب فوق افزایش آگاهی و بصیرت ملت ایران بوده به صورتی که مردم ما در انتخاب خود بسیار هوشمندانه و صحیح عمل می‌کنند.

نماینده مردم شهریار در خانه ملت تاکید کرد: تجربه سال‌های گذشته نشان می‌دهد که ملت ایران فارغ از هرگونه جنجال سیاسی و هیاهوهای کاذب، عملکرد و برنامه نامزدها را به طور دقیق بررسی کرده و برای انتخاب نامزد اصلح حتی به نکات ریز نیز توجه دارند.

گروسی با انتقاد از اینکه برخی از هواداران کاندیداهای احتمالی از هم‌اکنون اقدام به جلب آرای مردم کرده‌اند، گفت: ملت ایران هوشیار بوده و با دقت عملکرد رفتار، گفتار و کارهای نامزدها و هواداران آنها را زیر نظر دارند.

وی تاکید کرد: اگر یک نامزد انتخابات بخواهد از چارچوب‌های قانونی فراتر رفته و به قانون احترام نگذارد،‌ مردم ما در روز برگزاری انتخابات به وی پاسخ مثبت نخواهند داد.

گروسی افزود: بنابراین لازم است که کاندیداها به جای ورود زودهنگام به عرصه انتخابات و تبلیغات انتخاباتی، پایبندی خود به قانون را در نزد افکار عمومی به نمایش گذاشته و از رفتارهای غیر قانونی بپرهیزند.

نهادهای نظارتی با تبلیغات زود هنگام برخورد قاطع داشته باشند

وی گفت: به طور قطع مردم ما نامزدی را که بیش از دیگران پایبند به قانون بوده و برای نظام و انقلاب دلسوزی می‌کند، نسبت به دیگران ترجیح داده و به وی در روز انتخابات رای می‌دهند.

گروسی در پایان اظهار داشت: از سوی دیگر انتظار از نهادهای نظارتی این است که عملکرد کاندیداهای احتمالی و هوداران آنها را تحت نظر داشته و در صورت مشاهده هرگونه تخلفی با متخلفان برخورد قاطع داشته باشند.

انتهای پیام/ل20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول