اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج اساتید استان اصفهان:

1700 استاد بسیجی در دانشگاه‌های اصفهان فعالیت می‌کنند

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج اساتید استان اصفهان گفت: در حال حاضر یک هزار و 700 استاد در دانشگاه‌های استان اصفهان عضو سازمان بسیج اساتید هستند و معرفت‌افزایی این افراد برای مقابله با جنگ نرم دشمن امری مهم و ضروری است.

1700 استاد بسیجی در دانشگاه‌های اصفهان فعالیت می‌کنند

علیرضا احسان‌دوست امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به رسالت دانشگاه‌ها برای مقابله با جنگ نرم دشمن اظهار کرد: اساتید بسیجی دانشگاه‌ها باید با ارائه آموزش‌های معرفتی به دانشجویان از توسعه تهاجم‌های فرهنگی دشمن در محیط‌های دانشگاهی جلوگیری کنند.

وی با اشاره به اینکه حفظ جامعه دانشگاهی کشور از تهدیدات نرم دشمن وظیفه تمام مردم است، اضافه کرد: درصدد جذب درصد بیشتری از اساتید دانشگاه‌های سراسر استان برای فعالیت در حوزه بسیج هستیم و اساتید بسیجی دانشگاه‌ها بهترین ابزار برای مقابله با تهاجم‌های فرهنگی و جنگ نرم دشمن هستند.

مسئول سازمان بسیج اساتید استان اصفهان با بیان اینکه دشمن برای دستیابی به اهداف خود در راستای توسعه دانشگاه‌ها در سطح کشور است، تصریح کرد: راه‌اندازی نخستین شبکه فرماندهان جنگ نرم در این سازمان با برگزاری دوره‌های آموزش تخصصی جنگ نرم در دانشگاه‌های استان امکان‌پذیر است.

وی با تاکید بر اینکه ایجاد حلقه‌های علمی استاد محور یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این سازمان در سطح دانشگاه‌های استان اصفهان است، ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون حدود 70 حلقه علمی در محیط‌های دانشگاهی استان راه‌اندازی شده و پیش‌بینی می‌شود که تا پایان امسال تعداد حلقه‌های علمی تشکیل شده در دانشگاه‌‌های استان به بیش از 150 مورد برسد.

احسان‌دوست توسعه مباحث علمی و تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان را از مهم‌ترین اهداف تشکیل و افزایش حلقه‌های علمی در سطح دانشگاه‌های استان دانست و تاکید کرد: البته با تشکیل حلقه‌های علمی در دانشگاه‌ها تمدن اسلامی در جامعه و میان مردم احیا می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر یک‌هزار و 700 استاد در سطح دانشگاه‌های موجود در سطح استان عضو سازمان بسیج اساتید هستند و معرفت‌افزایی این افراد برای مقابله با جنگ نرم دشمن امری مهم و ضروری است.

مسئول سازمان بسیج اساتید استان اصفهان گفت: امیدواریم که با برنامه‌های اجرایی این سازمان در راستای جذب اساتید برای فعالیت در حوزه بسیج جمعیت اساتید بسیجی فعال در دانشگاه‌های استان دو برابر افزایش یابد.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول