اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

کهگیلویه و بویراحمد بیشترین درصد دانش‌آموز بسیجی در کشور را دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فعالیت افزون بر 80 هزار دانش‌آموز بسیجی در این استان گفت: کهگیلویه و بویراحمد بیشترین درصد جمعیت دانش‌آموز بسیجی در کشور را دارد.

کهگیلویه و بویراحمد بیشترین درصد دانش‌آموز بسیجی در کشور را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، پرویز طاهری صبح امروز در نشست با خبرنگاران در این شهرستان به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج دانش‌آموزی اظهار کرد: طبق آیات و روایات قرآن کریم، باید نعمت‌های الهی را پاس بداریم و به فرموده امام راحل جنگ برای ما یک نعمت بود.

وی بیان داشت: هشت سال دفاع مقدس ملت شریف ایران به رهبری ولی فقیه زمان نقطه‌ای بسیار درخشان بر تارک تاریخ ایران اسلامی است.

* کهگیلویه و بویراحمد 465 دانش‌آموز شهید دارد

طاهری یادآور شد: در سال‌های تاریخ ایران هرگاه در گوشه و کنار به کشورما تجاوز می‌شد بر اساس حکومت‌هایی که بود بخشی از خاک کشور عزیز ایران را از دست دادیم و علاوه بر آن عزت و حیثیت ایران را نیز بر باد رفته می‌دیدیم.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد افزود: جنگ تحمیلی عراق علیه ایران همانند یک جنگ جهانی بود که جهان استکبار با تمام قدرت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری صدام را تقویت کرد تا به خیال خام خود حکومت اسلامی را ساقط کند.

طاهری با بیان اینکه در جنگ تحمیلی عراق علیه ایران حتی یک وجب از خاک کشور را از دست ندادیم، خاطرنشان کرد: در هیچ دورانی از تاریخ چنین نقطه روشنی نداریم.

وی یکی از محوری‌ترین و ریشه‌ای‌ترین اقدامات اکنون را حفظ فرهنگ بسیج و شهادت دانست و عنوان داشت: این مهم زمانی استمرار خواهد داشت که این فرهنگ والای آسمانی را که در حقیقت رهبر آسمانی ما بنیانگذار کبیر انقلاب امام راحل برای ما به ارث گذاشته‌اند را به نسل‌های بعدی انقلاب انتقال دهیم.

طاهری یادآور شد: با همکاری بسیار نزدیک و صمیمانه سپاه فتح انقلاب اسلامی، بسیج مستضعفان و آموزش و پرورش هر روز فرهنگ بسیج در بین قشر نوجوان و جوان بیش از پیش ترویج می‌یابد.

وی با بیان اینکه در کهگیلویه و بویراحمد 465 دانش‌آموز شهید و 98 فرهنگی شهید داریم، ادامه داد: این استان بیشترین درصد دانش‌آموزان و فرهنگیان بسیجی را در کشور دارد.

* اجرای برنامه‌های متنوع در هفته بسیج دانش‌آموزی

مدیرکل آموزش و پرورش تصریح کرد: برای هفته بسیج دانش‌آموزی با همکاری سپاه فتح استان برنامه‌های متنوعی برنامه‌ریزی شده است.

طاهری ابراز داشت: برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی، اجتماعی و علمی، برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز، تجلیل از دانش‌آموزان شرکت کننده در اردوهای جهادی طرح هجرت 3 و سایر دانش‌آموزان بسیجی ممتاز و نیز برگزاری نشست های بصیرتی و حضور فرماندهان دفاع مقدس در مدارس از جمله این برنامه‌ها است.

وی گفت: این برنامه‌ها با هدف ترویج هر چه بیشتر فرهنگ ایثار و شهادت در میان نسل جوان و نوجوان و آشنایی دانش‌آموزان با اهداف و آرمان‌های رزمندگان و ایثارگران ایران اسلامی برنامه‌ریزی شده و اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول