اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن نمایش بسیج هنرمندان استان بوشهر خبر داد

آغاز اجرای عمومی نمایش‌های جشنواره تئاتر بسیج در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن نمایش بسیج هنرمندان استان بوشهر گفت: اجرای عمومی نمایش‎های شرکت‌کننده در جشنواره تئاتر بسیج استان بوشهر آغاز شد.

آغاز اجرای عمومی نمایش‌های جشنواره تئاتر بسیج در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمد مظفری صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: در این دوره نمایش‎هایی که در دهمین جشنواره استانی تئاتر بسیج پذیرفته شده‎اند در همه شهرهای استان به صورت عمومی اجرا می‎شوند.

دبیر دهمین جشنواره تئاتر بسیج استان بوشهر افزود: در راستای توسعه تئاتر به ویژه تئاتر فاخر در جامعه و در راستای سیاسست‎های سازمان بسیج هنرمندان، تمامی نمایش‎های پذیرفته شده در دهمین جشنواره تئاتر بسیج استان بوشهر تا پیش از برگزاری جشنواره در سراسر استان به اجرای عمومی درخواهند آمد.

رئیس انجمن نمایش بسیج هنرمندان استان بوشهر اضافه کرد: این اجراهای عمومی با اجرای عمومی نمایش «کوارتت پر» به کارگردانی کاظم ارجمندنیا در شهر بوشهر آغاز شده است.

وی ادامه داد: قرار است پس از این نمایش این تئاتر، نمایش‎های «هامبورگ، بصره قوچان» به کارگردانی فضل الله عمرانی، «زیر باران از تو می‎خوانم» به کارگردانی لقمان بحرانی و «گاومیش‎ها» به کارگردانی حامد مهینی اجرا شوند.

مظفری یادآور شد: همچنین نمایش‎های «شیوع درد تاریخ» به کارگردانی سعید گلچمن، «شعله‎های موج و بادبان ما» به کارگردانی اسماعیل شهرستانی و «سرهنگ مسلسل جاده» به کارگردانی راضیه زارعی نیز در روزهای آینده در شهرهای گناوه، دیر، اهرم، خارک و بوشهر به اجرای عمومی درمی‎آیند.

رئیس انجمن نمایش بسیج هنرمندان استان بوشهر گفت: دهمین جشنواره تئاتر بسیج استان بوشهر از 7 الی 9 آبان در بندر گناوه برگزار خواهد شد و قرار است منتخبین جشنواره به دهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج در تهران اعزام شوند.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول