اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از هشتم آبان در شاهرود

نهمین جشنواره تئاتر بسیج استان سمنان کلید می‏خورد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان گفت: نهمین جشنواره تئاتر استان سمنان با اجرای هشت گروه نمایشی در شاهرود برگزار می‏شود.

نهمین جشنواره تئاتر بسیج استان سمنان کلید می‏خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان، محمد نوروزیان امروز اظهار داشت: 23 نمایش از سراسر استان سمنان، آمادگی خود را برای حضور در این جشنواره به دبیرخانه آن اعلام کرده بودند.

وی با اشاره به راهیابی هشت گروه نمایشی به بخش اصلی این جشنواره ادامه داد: سیاست سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان، استفاده از ظرفیت و توانمندی‏های کانون بسیج هنرمندان است.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان افزود: در این زمینه، اجرای برنامه‏های استانی به شهرستان‏ها واگذار شده است تا در شهرستان باعث رشد و شکوفایی، اعتمادسازی و به باور رساندن استعدادهای موجود در شهرستان‏ها شود.

نوروزیان ضمن قدردانی از تلاش‏های انجمن نمایش بسیج استان سمنان و مسئول و اعضای کانون بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود در برنامه‏ریزی برای اجرای جشنواره گفت: امیدواریم با تلاش صادقانه و با اخلاص مجریان جشنواره، شاهد برگزاری با کیفیت نهمین جشنواره تئاتر بسیج استان سمنان باشیم.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان گفت: نهمین جشنواره تئاتر بسیج استان سمنان 8 تا 10 آبان ماه سال‏جاری در فرهنگ‏سرای مهر شهرستان شاهرود برگزار می‏شود.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول