اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به زودی

کمیته لباس اسلامی در خراسان جنوبی تشکیل می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور بانوان استانداری خراسان جنوبی به افزایش مدگرایی در جامعه اشاره کرد و گفت: کمیته مد و لباس اسلامی به زودی در استان راه‌اندازی می‌شود.

کمیته لباس اسلامی در خراسان جنوبی تشکیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، معصومه‌السادات جلیلی حسینی دوشنبه‌شب در کارگروه بانوان و خانواده خراسان جنوبی اظهار کرد: باید لباس بر اساس شرایط دینی، فرهنگی و محیطی هر جامعه طراحی شود.

وی افزود: در همین راستا و به منظور ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و گسترش ارزش‌ها اسلامی کمیته مد و لباس در استان تشکیل می‌شود.

مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری خراسان جنوبی تصریح کرد: در این راستا اعضای این کمیته باید از توانمندی و تخصص بالایی در زمینه نوع پوشش و فرهنگ اعتقادی مردم برخوردار باشند.

*هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای بازگویی نقش زنان در اسلام است

جلیلی حسینی به نقش زنان در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای بازگویی و تبیین نقش زنان در اسلام است.

وی تصریح کرد: امروز مسئولان باید اهداف، آرمان‌ها و ارزش‌ها هشت سال دفاع مقدس را برای نسل جوانان تبیین کنند.

مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری خراسان جنوبی از وجود 7 هزار زن شهید در سطح کشور خبر داد و افزود: وجود این تعداد زن شهید باید برای مردم معرفی شود.

*اجرای طرح رحمت در بند نسوان زندان بیرجند

جلیلی حسینی از اجرای طرح رحمت در بند نسوان زندان خراسان جنوبی خبر داد و گفت: در این راستا 16 پایگاه در بند نسوان در حال برگزاری است.

وی از برگزاری همایش زنان و ایثارگران در استان خبر داد و یادآور شد: این همایش همزمان با سوم مهرماه در استان برگزار می‌شود.

مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری خراسان جنوبی به میلاد با سعادت امام‌رضا (ع) اشاره کرد و یادآور شد: جشن‌های زیر سایه خورشید نیز از دوم مهرماه به مدت چهار روز در استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول