اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم عنوان کرد

عزم جدی مسئولان برای جبران عقب‌ماندگی‌های قم

خبرگزاری فارس: استاندار قم بیان کرد: جبران عقب‌ماندگی‌های شهر و استان مقدس قم نیازمند عزم جدی و عادلانه همه مسئولان استان است.

عزم جدی مسئولان برای جبران عقب‌ماندگی‌های قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم‌رضا پیریایی در دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به شهر مقدس قم اظهار کرد: سفر مقام معظم رهبری به شهر مقدس قم فراهم‌سازی فضای کار و پیشرفت استان قم را در پی داشته و مایه خیر و برکت برای مردم قم بوده است و در این رابطه می‌توان به بهسازی بافت فرسوده و ساماندهی سکونتگاه‌های غیر رسمی که از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به شهر مقدس قم است، اشاره کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه مشکل سکونت‌های غیر رسمی از مشکلات موجود در مدیریت استان‌ها است عنوان کرد: در شهر مقدس قم این معضل مضاعف است چرا که شهر مقدس قم قلب معنویت، فرهنگ و علم در جهان اسلام است و آثار فعالیت در عرصه پیشرفت این استان بیشتر نمود پیدا می‌کند و مایه سربلندی جمهوری اسلامی را فراهم می‌سازد چرا که مقام معظم رهبری خدمت به قم را خدمت به جمهوری اسلامی و جهان اسلام دانسته‌اند.

استاندار قم با اشاره به لزوم استفاده از تمام ظرفیت‌ها در راستای پیشرفت استان قم خاطر نشان کرد: شهر مقدس قم یک جهان‌شهر است و در راستای خدمت به یک شهر که الگویی برای جهان اسلام است، باید از تمام ظرفیت‌ها استفاده کرد و این موضوع میسر نخواهد شد مگر با همدلی و وحدت مسئولان استان که زمینه‌ساز خدمت‌رسانی خالصانه به مردم خواهد شد.

وی در ادامه افزود: مرکز بهداشتی درمانی مسجد مقدس جمکران، مرکز بهداشتی درمانی شیخ‌آباد، سالن ورزشی شیخ‌آباد، سالن ورزشی مدرسه حضرت ولی عصر(عج)، سالن ورزشی خاتم الانبیاء(ص)، سالن ورزشی انقلاب اسلامی و مدرسه 12 کلاسه مهدیه از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به شهر مقدس قم است که تا پایان دهه فجر سال جاری به اتمام خواهد رسید.

پیریایی با بیان اینکه شهرداری قم یکی از فعال‌ترین دستگاه‌های استان است گفت: استانداری با شهرداری قم همکاری و همدلی ویژه‌ای را در راستای توسعه متوازن مناطق شهری شهر مقدس قم دنبال می‌کند چرا که جبران عقب ماندگی‌های شهر و استان مقدس قم نیازمند عزم جدی و عادلانه همه مسئولان استان است.

در ابتدای این دیدار نیز کیان‌پور معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ساماندهی سکونت‌های غیررسمی اظهار کرد: در بررسی‌های انجام شده 17 محل سکونت غیررسمی در شهر مقدس قم شناسایی شده است که زیربنایی بالغ بر 240 هکتار را در بر می‌گیرد.

وی با اشاره به اهداف متعالی نظام و دولت خدمت بیان کرد: دولت در راستای محرومیت‌زدایی از تمام ظرفیت‌های خود استفاده کرد و یکی از این ظرفیت‌ها ارائه اختیارات معاونین وزرا، وزرا، معاونین رئیس جمهور و رئیس جمهور به استاندار‌ها است که به این ترتیب مصوبات استانداران لازم الاجرا خواهد بود.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول