اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) لردگان:

15 واحد مسکن مهر برای مددجویان لردگان احداث می‎شود

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لردگان گفت: 15 واحد مسکونی برای نیازمندان این شهرستان ساخته شده است.

15 واحد مسکن مهر برای مددجویان لردگان احداث می‎شود

محمدحسین ذیلابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: منازل مسکونی مددجویان با همکاری بنیاد مسکن و بانک مسکن ساخته می‌شود. برای تکمیل این واحدهای مسکونی به هر کدام 50 میلیون ریال تسهیلات اعطا می‌شود.

ذیلابی با بیان اینکه 10 واحد مسکونی از این تعداد تاکنون تکمیل و واگذار شده است، گفت: مابقی واحدهای مسکونی نیز تا یک ماه دیگر به مددجویان تحویل می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لردگان در ادامه خاطرنشان کرد: در دین مبین اسلام و در سفارشات پیامبر اسلام(ص) و ائمه اطهار(ع) بر پیشی گرفتن در کارهای نیک تأکیدات فراوانی شده است، بر همین اساس افراد توانمند جامعه باید در کمک به همنوعان و خانواده‌های نیازمند پیشقدم باشند.

به گفته وی تمامی انسان‌ها در برابر همنوعان خود در جامعه وظیفه سنگینی بر عهده دارند که لازم است به نوعی با خشنود کردن نیازمندان واقعی در این تکلیف ملی و همگانی سهیم باشند.

ذیلابی با بیان اینکه کمک افراد توانمند و دارا به نیازمندان در واقع شکرانه نعماتی است که خداوند به آنان داده است، گفت: ضرورت دارد همه با نگاهی شایسته و نیک‌اندیشانه به فقرا و افراد بی‌بضاعت جامعه توجه کرده و این مهم را بزرگ‌ترین سرمایه خود در زندگی بدانند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لردگان قدم در راه رفع نیازهای مستضعفان را سیره مولای متقیان و ائمه اطهار دانست و گفت: اگر بتوانیم بخشی از هزینه‌های زائد و غیرضروری کشور را با فرهنگ‌سازی درست، برای حمایت از نیازمندان هدایت کنیم، گام بزرگی در راستای رفع محرومیت‌زدایی از جامعه برداشت می‎شود.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول