اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان آبان ماه

739 واحد مسکن مهر در نهاوند به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری نهاوند گفت: تا پایان آبان ماه 739 واحد مسکن مهر در شهرستان نهاوند آماده بهره‌برداری می‌شود.

739 واحد مسکن مهر در نهاوند به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، خدایار ظفری عصر امروز در بررسی مشکلات مسکن مهر شهرستان نهاوند اظهار داشت: تلاش برای ایجاد مسکن و شغل مناسب از اولویت‌های مهم دولتمردان است که در این زمینه مسکن مهر یکی از خدمات ماندگار نظام اسلامی و دولت‌های نهم و دهم است.

وی مسکن مهر را هدیه‌ای از سوی دولت به همه اقشار کم‌درآمد جامعه دانست و ادامه داد: اجرایی کردن طرح مسکن مهر حرکت انقلابی دیگری بود که توانست دغدغه جوانان به ویژه زوج‌های جوان و والدین آنها را برطرف کند.

سرپرست فرمانداری نهاوند از ساخت بیش از 4 هزار و 300 واحد مسکن مهر در شهرک شهید حیدری نهاوند خبر داد و ابراز کرد: با بازدید از منطقه و مکان واحدهای مسکونی مسکن مهر از نزدیک با برخی از مشکلات آشنا شده و در راستای حل آن تصمیمات لازم اخذ شد.

وی گفت: در همین راستا دستگاه‌های خدمات‌رسان مثل آب و فاضلاب، برق، گاز و مخابرات موظف شدند حداکثر در مدت زمان یک هفته نسبت به رفع مشکلات این واحدها اقدام کنند.

ظفری بیان کرد: همچنین برای کمک به اقشار کم‌درآمد، مجوز ساخت یک‌هزار واحد مسکونی مسکن مهر در شهرک 57 هکتاری مسکن مهر نهاوند اخذ شده بود که امسال برای ساخت 500 واحد مسکونی از این تعداد منابع و اعتبار آن مشخص و اختصاص داده شد.

وی گفت: در این ارتباط پیمانکار این پروژه در حال ساخت 200 واحد مسکونی است که عملیات احداث فونداسیون آن به پایان رسیده است.

سرپرست فرمانداری نهاوند به ساخت مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر در شهرهای گیان، فیروزان و برزول اشاره کرد و بیان داشت: یک‌هزار و 500 واحد نیز در این شهرها در قالب خودمالک و تعاونی در حال ساخت است که در شهر فیروزان 85 درصد پیشرفت، در شهر برزول 55 درصد و در شهر گیان 15 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول