اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا چند روز آینده

280 واحد مسکن مهر سرخ‌رود محمودآباد افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار محمودآباد اعلام کرد: 280 واحد مسکن مهر سرخ رود محمودآباد تا چند روز آینده افتتاح می‌شود.

280 واحد مسکن مهر سرخ‌رود محمودآباد افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، جواد واحدی ظهر امروز در آیین افتتاح پروژه ورزشی روستای جوراکلای محمودآباد با تبریک هفته تربیت بدنی و سلامت ابراز امیدواری کرد با توجه به اینکه ورزش هم جنبه سلامت جسمی و هم سلامت اجتماعی دارد امیدواریم بتوانیم گام‌های بلندی در این رابطه در سطح شهرستان برداریم.

واحدی تصریح کرد: باید قدردان نیروهای پرتلاش در سطح استان باشیم و مدیران نیز خدمت را فرصت مناسبی بدانند چرا که پاسخ ارزشمندی چه از سوی مردم و هم از سوی خداوند دربر دارد.

رئیس شورای ورزشی محمودآباد با اشاره به اینکه پیگیر پروژه‌های مهم در روستای چهارمحل آهی هستیم، افزود: تلاش دهیاران و شوراهای این روستاها قابل ستایش است و امیدواریم با رایزنی نماینده مردم محمودآباد در مجلس شورای اسلامی، اعتبارات مناسب به ویژه در بخش ورزش جذب شود تا پروژه‌های ناتمام را به اتمام برسانیم.

فرماندار محمودآباد در ادامه به پروژه مسکن مهر شهرستان اشاره کرد و افزود: با همه مشکلات ناشی از تحریم تلاش کردیم تا بزرگ‌ترین پروژه دولت نهم و دهم در شهرستان به سرانجام برسد.

واحدی ادامه داد: از همین رو 280 واحد مسکن مهر سرخرود تا پایان هفته افتتاح و به صاحبان آن تحویل می‌شود.

وی با بیان اینکه به نظر می‌رسد با تحریم های انجام شده و مشکلاتی که در کشور وجود دارد 30 درصد اعتبارات تخصیص یابد، اذعان داشت: تحریم‌های ناجوانمردانه دشمنان نظام مشکلات زیادی را به وجود آورده که امیدواریم با هدایت‌های عالمانه رهبر این امتحان را نیز با سربلندی پشت‌سر بگذاریم.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول