اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور نماینده رئیس‌جمهور

300 واحد مسکن مهر در بندر خمیر افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار بندر خمیر از افتتاح 300 واحد مسکن طی روزهای آینده خبر داد و گفت: واحدهای آماده شده با حضور نماینده رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود.

300 واحد مسکن مهر در بندر خمیر افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر خمیر، حسین امیرتیموری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مسکن در این شهرستان به دو روش عضویت در تعاونی و خودمالکی در حال احداث است.

به گفته وی 805 واحد مسکونی در این شهرستان احداث یا در حال احداث است که از این تعداد 296 واحد مربوط به تعاونی مهرورزان ساحل محلات است.

فرماندار بندر خمیر از ساخت 96 واحد توسط تعاونی کارگران سدار، 12 واحد توسط تعاونی شهرداری، 102 واحد توسط تعاونی آموزش و پرورش، 84 واحد توسط تعاونی بسیجیان و 215 واحد خودمالکی خبر داد.

امیرتیموری همچنین از افتتاح 300 واحد مسکن طی روزهای آینده خبر داد و گفت: واحدهای آماده همزمان با حضور نماینده رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود.

فرماندار خمیر همچنین با اشاره به چهار سفر رئیس‌جمهور به هرمزگان و خمیر گفت: در این چهار سفر هفت مصوبه به تصویب هیئت دولت رسید.

وی افزود: از 15 مصوبه دور اول سفر صد درصد مصوبات اجرایی شده است.

امیرتیموری همچنین از اجرای 91 درصد مصوبات دور دوم سفر خبر داد.

وی بیان کرد: در دور دوم سفر 28 مصوبه به تصویب رسید که از این تعداد 26 مصوبه اجرایی و دو مصوبه دیگر در دست اقدام است.

فرماندار بندر خمیر همچنین به کمبود آب در بخش رویدر اشاره کرد و بیان داشت: دولت برای تأمین آب شرب این منطقه 12 میلیارد تومان اعتبار برای احداث پمپاژ آب در نظر گرفته که بهره‌برداری از آن امسال آغاز می‌شود.

به گفته وی بهره‌برداری از این طرح ابتدا با تأمین آب روستای تابعه بخش که در مسیر خط لوله انتقال به رویدر هستند، آغاز می‌شود.

امیرتیموری اضافه کرد: تا پایان امسال روستاهای رودبار و گوین از نعمت آب آشامیدنی برخوردار می‌شوند و در فاز بعد شهر رویدر نیز از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره می‌برد.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول