اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قنبرزاده مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های گیلان شد

خبرگزاری فارس: خداداد قنبرزاده رئیس دفتر استاندار اسبق گیلان مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های گیلان شد.

قنبرزاده مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های گیلان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، استاندار گیلان عصر سه‌شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان با اشاره به اینکه سبک زندگی در شهرها با اراده مدیریت شهری تغییر پیدا می‌کند، اظهار کرد: گیلان یک شهر بزرگ است و باید برای آن یک الگو تعریف کرد.

کیهان هاشم‌نیا بعضی از شهرداری‌ها را دارای برنامه گسترده و بلندمدت عنوان کرد و افزود: برنامه‌های بسیار بلندمدت به نسل امروز نمی‌رسد که از آن استفاده کند اما انتظار مردم از شهرداری‌ها فوری است.

وی با تاکید بر برطرف شدن فوری مسایل آبگرفتگی و پسماندها در شهرهای گیلان تصریح کرد: مدیریت شهرداری‌ها اکنون بسیار سخت شده است.

هاشم‌نیا خواستار احترام به ایده‌های مردم شد و بیان کرد: افق‌های دور در شهرداری‌ها باید مدنظر باشد.

این مسئول به سازمان همیاری شهرداری‌های گیلان اشاره کرد و گفت: امروز تحولی میمون و مبارک در سازمان همیاری شهرداری‌های گیلان ایجاد می‌شود.

استاندار گیلان مدیریت یکپارچه شهری را مهم خواند و بیان کرد: شهرداری‌ها باید به طرف مدیریت یکپارچه و هماهنگی‌های بیشتر حرکت کنند.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های گیلان نیز در مراسم مذکور یادآور شد: این سازمان در اواخر دهه 60 تاسیس شده است.

خداداد قنبرزاده با اشاره به وجود 31 سازمان همیاری شهرداری‌ها در کشور افزود: 25 سازمان همیاری شهرداری‌ها در کشور از وضعیت مالی مناسبی برخوردارند اما این سازمان در گیلان ضعیف است.

وی پشتیبانی از شهرداری‌ها را از وظایف سازمان همیاری شهرداری‌ها دانست و تصریح کرد: سازمان مذکور تلاش می‌کند با کمک شهرداران تبدیل به یکی از سازمان‌ها موفق در گیلان شود.

به گزارش فارس، خداداد قنبرزاده معاون فرماندار لاهیجان و رئیس دفتر استاندار اسبق گیلان در مراسم مذکور مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان معرفی شد و از کاظم کسرایی با لوح تقدیر تجلیل شد.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول