اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با همکاری شهرداری‌های استان صورت می‌گیرد

آمادگی سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی در توسعه زیرساخت‌های گردشگری

خبرگزاری فارس: مدیر برنامه‌ریزی و توسعه سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی از آمادگی این سازمان برای گسترش همکاری در حوزه توسعه گردشگری با شهرداری‌های استان خبر داد.

آمادگی سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی در توسعه زیرساخت‌های گردشگری
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد‌ به نقل از روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی، علیرضا یاراحمدی اظهار کرد: با توجه به وجود بارگاه مطهر امام رضا(ع) در شهر مشهد، شهرهای استان خراسان رضوی شاهد حجم بالای جذب زائر و گردشگر است که از این فرصت می‌توان در راستای توسعه گردشگری در استان و درآمدزایی پایدار شهرداری‌ها از این محل استفاده کرد.

وی افزود: سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی در راستای نیل به اهداف سازمان، آمادگی خود برای همکاری به‌ویژه در حوزه ایجاد زیرساخت‌های گردشگری با شهرداری‌های استان را اعلام می‌کند.

یار‌احمدی توسعه فعالیت‌های شهرداری و آبادانی شهرهای استان، ارائه خدمات به شهرداری‌ها و توسعه فعالیت‌های اقتصادی و بازرگانی را سه سر فصل اساسی سند استراتژیک فعالیت این سازمان عنوان کرد و افزود: افزایش مشارکت با شهرداری‌های استان در حوزه‌های عمرانی، اقتصادی و بازرگانی با اولویت سرمایه‌گذاری مشترک از اهداف اصلی سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی به شمار می‌رود.

وی همچنین از ارائه خدمات فنی، مهندسی و دانش فناوری مرتبط با صنعت گوشت به عنوان بخش دیگر از خدمات سازمان به شهرداری‌ها یاد کرد و افزود: در همین راستا فعالیت‌های مشترک با سازمان همیاری شهرداری‌های دیگر استان‌ها در دستور کار قرار گرفته که خوشبختانه فعالیت‌های مطلوبی در این زمینه تاکنون نیز از سوی سازمان به انجام رسیده است.

انتهای پیام/ج30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول